HVERDAG- OPPDATERING UKE 32.

 

En liten oppdatering over uken som gikk. 

 

Mandag: Ting tar tid når man skal forberede måltider for flere dager. Jeg er lei.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Gjør noe godt for miljøet, puss med bambus. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Når man sovner og øyet bare kødder! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Fra det ene til det andre. Mye som skjer innimellom.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Null blogging. Opptatt, liksom.

 

Lørdag: Lykken er en ny lue! Jeg på en måter samler på luer da, kan du si.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Kurt Nilsen er verdt tortur, om det så skulle være!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers finnes det ting jeg absolutt ikke blogger om, og så finnes det ting jeg vil blogge om, men som jeg glemmer like fort. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Det var min uke. En innholdsrik uke med besøk og festival fra torsdag til lørdag. Litt slitsomt, men veldig hyggelig. Høydepunktet var uten tvil Kurt Nilsen konserten på lørdag. Den mannen er bare helt rå! Jeg skal leve lenge på den konserten altså. Men nå står en ny uke for tur. Satser på den blir bra. 

 

Hvordan har din siste uke vært? 

 

___________

#oppdatering

___________

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg