HVERDAG- FRA DET ENE TIL DET ANDRE.

 

Man må jo være med på ting som skjer. 

 

I dag dro vi ut til Båly, 5 minutter unna meg, for å se på innspillingen til Camp Senkveld. Jeg er jo superfan av Thomas og Harald så meg trengte man ikke spørre to ganger. Vi dro egentlig ut uten å ha oversikt på noe, men vi kom rett før de spilte inn konkurransen til Team Thomas. Jeg elsker Thomas!

Ting tok fryktelig lang tid så vi orket ikke sitter der under hele innspillingen. Vi hadde med Petter også så han fikk trent litt på tålmodigheten sin i dag. Den var nærmere ikke eksisterende enn eksisterende, men det kom seg litt etter litt. Han fikk en del oppmerksomhet av de andre tilskuerne, så da var han glad. 

Vi tuslet etter 1.5 timer tilbake til bilen og dro hjem igjen. Nå skal vi i grunn bare spise middag, før turen går videre til Mandal. Det er Skalldyrfestivalen i Mandal hele helgen og det må man jo få med seg. Jeg gleder meg mest til lørdag for da kommer Kurt Nilsen og opptrer. Jeg elsker Kurt Nilsen!

Herlighet, både Thomas og Harald, og Kurt Nilsen på samme uke, kan det bli bedre? Petter skal få bli hjemme når vi drar til Mandal. Det er folksomt, matboder, boder og ellers ting overalt, så han har det best hjemme. Han er utmattet etter mentaltreningen på Båly, så det passer veldig fint. 

 

Ser du på Camp Senkveld? 

 

______________________________________________________

#hverdag #senkveld #campsenkveld #innspilling #skalldyrfestivalen

______________________________________________________

10 kommentarer
    1. Har ikke sett på Camp Senkveld, men synes det to er litt morsomme 🙂 Og jeg liker veldig godt Kurt Nilsen også jeg, så vi har litt til felles 😀 Herlig <3

    2. Så gøy! ja jeg elsker å følge med på senkveld…Så det blir gøy…ja det er nok kjedelig for Petter..men livet ER litt kjedelig noen ganger…kan du hilse han å si..hihih..Ha en god kveld!

    3. Jeg pleide å se på Thomas og Harald før, men ser jeg på noe annet på fredagene. Gøy å se på innspillingen da, men sånne ting tar alltid mye lenger tid enn man tror.

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Hvis du ser en stor hund, så er det oss 😉 he he.. Ja, livet må være litt kjedelig innimellom- sånn er det bare 🙂

    5. Vera Lynn: Det tok veeeeeeldig lang tid- vi orket ikke å se ferdig alt. Men det var gøy så lenge det varte og været var flott, så det var bare til å nyte dagen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg