MARY KAY- PARFYMENE JEG BRUKER.

 

Mary Kay har mange parfymer å velge på. 

 

Jeg bruker ikke så ofte parfyme, men det er alltid kjekt å ha en, eller to til litt spesielle anledninger. Alle de tre duftene jeg bruker har enten gått ut av sortimentet, eller er limited edition, så jeg må nok finne en ny duft etter hvert. Man blir litt gjerrig på bruken da altså. Man vil helst ikke gå tom. 

 

Tips: For å finne ut om en lukt faktisk passer til seg selv, bør den helst ha sittet på et par timer før man bestemmer seg. Da rekker lukten og blande seg med kroppslukten og man får en mer riktig duft, enn når man først tok den på.

 

Mary Kay – Deo Body Spritzer Red Tee & Fig

Denne har så klart gått ut av sortimentet og som dere kan se nærmer jeg meg tom. Dette er en deo spray og ikke en parfyme. Denne bruker jeg altså til daglig, nærmest hver dag. Bortsett fra når jeg er hjemme og gjør ingenting. De har en type til, Lotus & Bamboo, men den lukter ikke godt på meg.

Jeg må derfor finne en annen deo spray som jeg kan bruke daglig, og som lukter godt på meg. Jeg kan ikke gå rundt å lukte ingenting. Dusjsåpe lukter ikke hele dagen. Jeg har som nevnt prøvd den med Lotus & Bamboo, men det lukter veldig sterk såpe på min hud. Ikke en god match, med andre ord. 

 

Mary Kay – Dance to Life

Denne lukter kjempegodt, uten at jeg kan si sikkert hva den lukter. Jeg kastet esken for evigheter siden, og den har så klart gått ut av sortimentet, så jeg har ikke informasjonen foran meg. Med med tanke på at den har godt ut av sortimentet så spiller det i grunn ingen rolle heller. Litt kjedelig at den snart er tom.

Jeg liker denne duften kjempegodt, men siden den har gått ut av sortimentet må jeg finne på noe annet. Det er ikke bare lett. Har man først funnet en favoritt vil man gjerne ha den hele tiden. Jeg bruker som sagt ikke parfyme hver dag, så den varer jo en stund til. Men, det er kjedelig at den snart er tom likevel. 

 

Mary Kay – Eau So Cute 

En ny duft jeg måtte prøve. Denne er så klart limited edition, så det var jo veldig syns at jeg likte den så godt som jeg gjorde. Den er allerede utgått fra sortimentet, så jeg får ikke bestilt flere heller. Hadde jeg visst på forhånd at den var så godt hadde jeg bestilt flere på forrige bestilling. Men, men. 

Jeg får heller ta en tur til ei kollega og se om hu har flere dufter inne som jeg kan lukte på, så kanskje jeg finner en ny favoritt. Det er jo kjedelig at alle tre duftene jeg er veldig fornøyd med har utgått fra sortimentet. Det er så typisk når man er veldig fornøyd med noe. Men letingen fortsetter. 

♥♥♥

Hvis du har spørsmål om produktene/pris er du hjertelig velkommen til å kontakte meg via facebooksiden min, på mail [email protected], eller bare her på bloggen. Jeg svarer så fort jeg kan. Følg gjerne facebooksiden min for oppdateringer på produkter og priser. 

 

Hvilket merke har din favorittparfyme/duft?

 

______________________________________________________________________

#marykay #frittståendehudpleiekonsulent #hudpleie #sminke #kosmetikk #parfyme #duft

______________________________________________________________________

12 kommentarer
    1. Har vært innom det meste (føler jeg) gjennom årene, men etter en tur til Amsterdam i 2014, falt jeg helt for Chance by Chanel. Det fines visst flere versjoner av den, så det er ikke alltid lett å finne den med en gang, men jeg snuser meg frem :-p

    2. det er jo veldig dumt at de går ut..når jeg endelig finner en..så vil jeg jo fortsette med den..men nå er jeg ikke så nøye…fikk en av en venninne som jobber med det..og den var god..lacoste..og det var forskjellige lukter…vi var 3 som fikk forskjellige..til våre personligheter…

    3. Akkurat nå bruker jeg en Bodymist fra Body Shop, som heter Italian Fig. Skal dama fjonge seg litt, så bruker jeg favoritten min La Nuit fra Tresor. Det er en tung og krydret duft, som jeg bare elsker 💖

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Spennende 😀 Traff hu godt på lukten til hver av dere også? 😀 Lacoste har mye godt 😀

      Det er noe med det. Det er som sagt ikke så ofte jeg bruker parfyme, kun hvis jeg skal på typ julebord, og den slags, der lukten helst skal sitte litt lenger. Men da vil man jo gjerne ha den man liker- så kjedelig at alt det gode går ut av sortimentet.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg