BLOGGERE- EI HEKS HAR EN UHØYTIDIG UTFORDRING.

 

Uhøytidige utfordringer er alltid gøy!

 

Jeg var en tur inne hos Frodith, som jeg må hver dag, gjerne flere ganger om dagen, og der fant jeg ut at hu er med på en utfordring som eiheks,blogg.no har på bloggen sin. Og, jeg må så klart være med på det. Jeg blir å gjøre som Frodith, å bruke bildet jeg brukte i Frodit sin Bad-selfie-marsj. Det er litt innafor.


Mitt bidrag til Ei Heks sin utfordring. 

Ikke at jeg egentlig trenger å gjøre meg til på bilder, for jeg finnes helt ærlig talt ikke fotogen i det hele tatt. Det er en grunn til at jeg sjeldent legger ut bilder av meg selv, og når jeg først gjør det skal du vite at det ligger 100 forsøk bak det bildet. Jessda, lite fotogen, eller bare mindre pen. En fordel nå da, kanskje.

 

Er du med på Ei Heks sin utfordring? 

 

_________________________________________

#bloggere #eiheks #utfordring #monster #uhøytidig

_________________________________________

14 kommentarer
    1. Herlig!! nei..er ikke med..og jeg syns nå ikke DU er mindre pen! Der tar du nok helt feil..du er nyyydelig!! naturlig flott..og ikke tro noe annet..men selvfølgelig har jeg sett deg penere en på akkurat dette bildet da…hihihih..

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: He he.. Du er nå søt da <3 Men jeg finnes virkelig ikke fotogen, ser helt merkelig ut på bilder 😛 ha ha..

    3. Hihi…der var du i ditt ess da, utifra det du skriver 😉
      Men jeg tror nok egentlig bare du er som mange av oss andre: aldri helt fornøyd med seg selv 😉
      Synes du er en flott dame jeg <3
      Kul selfie da 🙂
      Jeg er ikke med i den utfordringen. Men følger nøye med på dere andre <3

    4. Eva: Nei, virkelig, jeg finnes ikke fotogen i det hele tatt. Det er ikke litt tull en gang 😛 Kanskje jeg faktisk må ha et slik “bildene som ikke kom på bloggen” innlegg, bare for å bevise at man kan se helt jævlig ut på bilder 😛 ha ha.

    5. Hehe…ja, jeg tror det er best å få det bevist 😉
      Men når det er sagt…du har veldig veldig mange flotte bilder ellers, så det er alltid kjekt å kikke innom hos deg <3

    6. annebe: He he.. Ja, noen ganger får jeg heldigvis til bedre bilder, men de vanlige er ikke så langt unna dette altså 😛 ha ha.. Så gøy at du også er med 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg