BLOGGERE- UNNI, ET VENNLIG PUFF.

 

Hvis du ikke veit hvem Unni er, bloggerinnen bak etvennligpuff.blogg.no, så er det på tide at du finner det ut nå. 

 

Unni er helt rå på å skrive! Det er helt sikkert. Med sterke meninger og hyggelige innlegg har jeg fulgt henne en god stund allerede. Jeg veit ikke nøyaktig hvor lenge, men en god stund har det blitt. Og det er bare en fryd. Den siste måneden har hu fenget mange med en spenningsserie hu har skrevet på bloggen.

Jeg leser ikke slike ting til vanlig, men allerede fra første kapittel var jeg helt oppslukt, og kunne nesten ikke vente til neste kapittel. I 31 kapitler, som jeg helt klart syns var alt for korte fordi jeg var så spent og nysgjerrig, har jeg slukt hvert eneste ord. Gleden var stor når jeg skjønte det ikke var slutt riktig enda.


Flotteste Unni. (Håper det går greit at jeg lånte et bilde?). Trykk på bildet for å komme til kapittel 1.

Hvis du ikke har fått med deg Unni sin spenningsserie, Hemmeligheten, havet og misunnelsen!, anbefaler jeg den på det sterkeste. At det er en spenningsserie er bare fornavnet. Det er så spennende at jeg nesten har dødd, og så spennende at jeg nesten har lest blogg mens jeg har vært på jobb!

Jeg gleder meg veldig til fortsettelsen at jeg nesten ikke har ord for det. Jeg syns denne spenningsserien er så bra at jeg til og med har spurt henne om det er lov å få kjøpt den av henne. Man kan jo gjøre “blogg til bok” og jeg vil veldig gjerne ha denne i bokhyllen min! Håper hu sier ja til det. Da blir jeg glad.

 

Har du lest spenningsserien til Unni?

 

____________________________________________

#bloggere #etvennligpuff #spenningsserie #spennende

____________________________________________

12 kommentarer
    1. Signerer spennende ja! Herlighet, jeg har jo venta på meg kusma enkelte morgener, når jeg har frest opp av senga tidlig og klokka kanpt kunne gå saktere frem mot 11:11. 😀 Et skrivetalent, og med tanke på at dette er første bok, hvor i alle dager slutter dette! Går det an å bli for bra?

    2. “hælledussen” og “gurimalla” nå vet jeg ikke opp/ ned på meg selv..! Tårer i øynene og greier! <3 Tusen takk Elin!
      Og nei, det gjør så absolutt ingenting at du lånte det bilde. Det er heeelt greit! 😉
      Takk for så nydelige ord, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! <3
      Ja, jeg har hørt om "fra blogg til bok" og det burde så absolutt være mulig. Hvis jeg ikke greier å få spenningsserien i perm på annen måte, kan jeg love deg at jeg skal fixe det... Når trilogien er ferdig!
      <3 Verdens beste klem til deg

    3. EtVennligPuff: Tihi <3 Da gleder jeg meg til den er ferdig, selv om jeg vil den skal vare evig! Men som bok så varer den jo evig, på en måte <3

    4. Ja, jeg har lest og delt 🙂 Og reklamert på bloggen. Og håper hun får til å få GITT UT noe jeg, får det tror jeg hun kan faktisk 🙂 Jeg mener hun må prøve forlag, eller blader eller hva som helst, for flere burde få lese 🙂

    5. Ja dette var en flott krim..selv om jeg ikke liker krim..hihih..jeg sparte opp å leste flere avsnitt omgangen..har ikke fått med meg slutten enda..og skal ta den i dag..for jeg har måttet ha tid til å lese, og kose meg..så måtte ta det litt i puljer…Hun er super flink!!!

    6. Jeg har også fulgt Unni en stund, på denne bloggen og den gamle. Krimromanen hennes har jeg fulgt med stor iver hele juli måned, og jeg ble glad da hun fortalte at hun skulle skrive en fortsettelse :o))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg