FOTO- EN LITEN TUR I REGNET.

 

Litt torden hadde ikke vært feil.

 

I går tok vi en liten tur på stranden med Petter. Vi tok den mindre fine delen av stranden, siden alle strender, merkelig nok, var fulle av folk. Det var ikke akkurat fint vær i går, hele dagen, og det regnet når vi kom dit. Men det var overraskende varmt ute for det om. Litt sånn lummert, egentlig. 


1. Fine blomster, av noe slag, overalt på stranden.


2. Petter koser seg i vannkanten. Han er ingen typisk badehund, men å vasse er veldig kjekt.

Vi fant elgspor på stranden, så Petter fikk kun gå på stranden og ikke opp i skogkanten. Det er tross alt båndtvang og det bør respekteres. Jeg bryter båndtvangen jeg altså, men prøver å forstyrre omgivelsene minst mulig. Petter var kun rett oppe i skogen når han måtte på do. Greit nok det, vel.


3. En gammel robåt. 


4. Den har uten tvil sett sine bedre dager. 

På vei tilbake kom det faktisk to stk, med en hund, som skulle bade, så da tok jeg Petter i bånd. Petter var uansett passe sliten, så det gjorde ikke så mye. Og det begynte å regne mer og mer så det gjorde ingenting å avbryte turen. Petter fikk i alle fall snust overalt og hadde et par raptuser, så han var fornøyd.

 

Bader du selv om det regner?

 

___________________________

#foto #hund #strand #regn #robåt

___________________________

16 kommentarer
    1. Så nydelige de bildene med båten..eller vraket…Så idyllisk! Jeg bader ikke uansett…så regn er som en dusj..nesten å bade det…hihih

    2. Ser koselig ut. Her regner det også, så jeg gruer meg litt til å gå kveldsturen med hundene. Ja jeg bryter også båndtvangen innimellom. Synes hundene må få utfolde seg og leke, og det er jo begrenset hva de får til i korte lenker.
      😊

    3. Jeg likte så godt bildene dine, motivene og fargene… :o)) Jeg er nok ingen badenymfe lenger, men den gang jeg var det spilte det ingen rolle om sola skinte eller regnet høljet ned :o))

    4. frodith: Ja, jeg syns i alle fall det er greit med dårlig vær, for da er sjansen større for at vi kan bryte båndtvangen litt, uten å være direkte til skade for de små dyrene i skogen <3

    5. Anonym: Det var en fin liten tur 🙂 Enig der, er vanskelig å stimulere hunder kun i bånd- ikke alle hunder “overlever” 4 måneder med kun tur i bånd og hjernetrim. Jeg har mynde, som har lange muskler, som må strekke på hele seg for å holde musklene sunne og i gang. Og siden jeg ikke har et inngjerdet område tilgjengelig så det blir det litt bryting av båndtvang, men jeg prøver å holde meg til strender, eller helt i utkanten av skogen, der mennesker allerede har vært 🙂

    6. Vera Lynn: Tusen takk 🙂 Hadde bare mobilen for hånd, så lekte litt med enkel redigering 🙂

      Nei, husker som liten at vi badet i all slags vær 🙂

    7. Her er båndtvangen et halvt år desverre. Så det er veldig kjedelig for hundene. Heldigvis er det noen plasser det aldri går folk så da får de friheten der. I dag var det på et jorde som så avskjermet. Og de sprang slik at man skulle tru de aldri hadde fått være fri. Men godt at de koser seg 😊

    8. Anonym: Åhh, utvidet båndtvang ja- den er lei når man har hund. Men godt dere har noen steder der de kan løpe fritt- ingen tvil om at de setter pris på det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg