HVERDAG- BATMAN GROTTE!

 

Kule mennesker sier Batman grotte!

 

Hadde jeg kunne henge opp denne kule Batman grotten hjemme hadde jeg gjort det! Hvor søt var den ikke liksom? Kule mennesker sier Batman grotte, vanlige mennesker sier flaggermuskasse. Ikke like kult! Jeg må flytte vekk fra folk så jeg kan huse masse flere dyr altså. Flaggermus er jo så fine!

 

Liker du flaggermus?

 

_______________________________________________

#hverdag #batman #grotte #flaggermus #flaggermuskasse

_______________________________________________

6 kommentarer
    1. Så søt..ja jeg har aldri sett en i virkeligheten..men syns de er kule og litt søte på bilder… Ja du skulle bodd på landet..langt inne i skogen…hiih..

    2. Oh flaggermushus altså? Her er det masser av flaggermus, himmelen er full når det mørkner. Måtte hjelpe naboen en gang å bære ut en som hadde parkert midt på stueveggen og nekta og dra, men vi fikk den ut i en eske og slapp den løs igjen ute 🙂 Ha en fiiin lørdag, fineste dagen og greier <3

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Så fort jeg har mitt eget hus, skal en slik opp på veggen ute altså! 😉 ha ha.. Den er jo kjempesøt, og flaggermus er jo så fredelige <3

    4. ladyaugust: Ja, flaggermushus, da har de en fin hule å bo i <3 Eller Batman grotte da 😉 he he.. Er slike riller inne i den, som den kan henge i 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg