BLOGGERE- SØTESTE SØTMONSEN!

 

Noen er bare så søte at det nesten ikke skulle vært lov!

 

Søtmonsen, også kjent som matogkakeoppskrifter.blogg.no, hadde en sommerkonkurranse som jeg fikk slengt meg med på i siste liten. Jeg trur jeg oppdaget det sånn siste dagen og fikk bare sendt avgårde et bilde i full fart. Det var litt flaks da, for det skulle vise seg at det var jeg som vant konkurransen tilslutt. 


Se så mye fint jeg vant!

Hurra! Jeg fikk for noen dager siden en kjempefin premie i postkassen. Det var jo en hel goodiebag med masse fine og artige ting. Jeg likte spesielt godt de flotte ugle-øredobbene og den pelsbakken til en nøkkelring. Søteste Søtmonsen som satte i sammen en så fin premie. Tusen takk til deg, Søtmonsen! 

 

Var du med på søteste Søtmonsen sin sommerkonkurranse? 

 

_____________________________________

#bloggere #søtmonsen #konkurranse #jegvant

_____________________________________

20 kommentarer
    1. annebe: Ja, jeg så alle de flotte bidragene og la så klart merke til ditt også- herlig <3 Veldig mye koselig- blei helt overrasket over så mye og så fint 😀 God helg videre til dere <3

    2. Så heldig! Gratulerer med seier!! jeg var med jeg også..men du tok seiren hjem!

    3. Åh…den har jeg ikke fått med meg nei. Jeg falt litt ut her pga uventede hendelser.
      Men det er kjekt å se så fin premie. Jeg holder selv på å lage til premie til hun som vant min konkurranse 🙂 Ble litt forsinket der, av samme årsak som at jeg ikke har fått meg meg søtmonsens konkurranse antakelig 😉

    4. Tihi 😀 Du er god da 😀 <3 Håper du liker Pockyen ;D Og tenkte jeg skulle skrive noe om mentosen også i brevet, men tenkte at jeg lot det være 😛 Går jo masse reklamer om den nå for tiden vettu ;P Om å gjøre det som står på de med andre 😛

    5. Søtmonsen ): Hæææ? Er det en spesiell type mentos?? Ohh, må åpne den snart- har ikke kommet så langt! Er spent på den andre også 😉 Men hva er den lille tuben for noe? he he.

    6. Jaa 😀 Limited edition 😛
      Nå husker jeg ikke helt om det var håndkrem eller såpe xD Haha. Kom jo på at du var veldig nøye med slike dyretesting og slikt ;o Men Korres mener jeg å ha sett på listen over ikke testet på dyr. Men sminken vet jeg ikke da ;o

    7. Søtmonsen ): Vi spiste den, til og med jeg som ikke spiser godteri til vanlig smakte altså- og utførte alt som sto på 😀 ha ha.. High five og lov five og greier 😀 Artig! Men, de smakte ikke som vanlig mentos, men de var gode 🙂

      He he.. Det går veldig fint 😀 Var mye fint- den hårballen har funnet veien til vesken min, så nå slipper jeg lete etter glidelåsen hele tiden! ha ha

    8. Hahaha xD Måtte le litt nå xD Skjønte ikke helt hva du mente med hårballen xD Til jeg leste min kommentar om håndkremen ;P
      Nei, det er ny smak, bringebær og appelsin 😀

    9. Søtmonsen ): He he.. Hårballen ja, den fine nøkkelringballen 😀

      Trudde i alle fall appelsin var en av smakene på mentos fra før, men jeg har jo ikke spist mentos på sikkert 10 år, så kan jo huske helt feil 😛

    10. Åja! Haha! Hadde glemt den! xD Tenkte det var en skrivefeil, men jeg klarer ikke lese ser jeg nå xD
      Vet det er sitron ihvertfall 😮 Men tror det er jordbær, sitron og appelsin ja kanskje ;o

    11. Søtmonsen ): Ja, på de vanlige trur jeg det er sitron, jordbær og appelsin. Denne nye var appelsin og bringebær i alle fall 🙂 Men de smakte liksom veldig annerledes likevel 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg