HVERDAG- BARE EN LITEN TUR INNOM.

 

I dag har alt gått i et!

 

Petter er fremdeles veldig fin i formen etter hoggormbittet her om dagen, men medisinene han må gå på i en ukes tid gjør at han har mistet kontroll på blæra. Enten drypper det litt her og der, eller også bare renner det. Og, det er vel ingen som egentlig trur at disse store trollene har liten blære? Absolutt ikke!

Før jeg kom meg på jobb i dag hadde Petter hatt to uhell inne, samtidig som jeg hadde vært ute med han syv ganger hvor han tisset alle syv gangene! Jeg måtte med andre ord skrubbe før jeg kom meg på jobb. Så var det jobb i 8 timer, mens jeg løp ut minst en gang i timen for å lufte Petter som lå i bilen.


Bare en liten skapning jeg traff på tur her om dagen. Han hadde ikke tid til å stå i ro.

Jeg ville ikke la han være hjemme uten muligheten til å bli luftet, slik at han dermed hadde måtte ligge i sitt eget tiss hele dagen. Han er trygg i bilen og sover som en stein, så jeg lot han heller bli med så jeg kunne lufte han. Stakkars, han blir jo så fortvilet selv når han har uhell inne. Lille baibisen min.

Etter vi kom hjem fra jobb har jeg skrubbet som en gal. Jeg fikk jo ikke akkurat skrubbet så veldig nøye før jeg skulle på jobb, kun vasket over. Dagen har med andre ord gått i ett i dag. Jeg er sliten som fy og er veldig klar for besøket mitt som dukker opp når som helst nå. Litt deilig at jeg har 4 uker ferie nå! 

 

Er du klar for helg? 

 

_________________________________________

#hverdag #helg #ferie #vasking #hund #jobb #sliten

_________________________________________

14 kommentarer
    1. Stakkars Petter…hva er det for noe medesin..som gjør at blærekontrollen går ut av kontroll..ish..ikke noe gøy..og ja..du har nok MASSE når det først kommer hos han..Håper det roer seg da..kan jo ikke være riktig..vist det skal vare en uke!? GODT du har ferie..selv om DET ikke er det du vil bruke den til..God helg!

    2. frodith: Tusen takk. jeg har aldri hatt sååååå lang ferie før (bortsett fra sommerferie fra skolen når jeg var liten da), så får se hvor lenge det går bra 😛 he he..

      Kos deg i Langesund 😀 Jeg får i tillegg besøk av ei tante, onkel og søskenbarn natt til mandag 😀

    3. Søtmonsen ): Ja, nå har han heldigvis fått litt bedre kontroll på blæren også, så da blir det ikke så mye vasking utenom det vanlige 😛

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Husker ikke hva det heter, men er vel noe penicilin, eller antibiotika av noe slag. Leste litt om det og det sto noe om blære og urin, men skjønte ikke bærat av det 😛 ha ha… Wolfgang fikk en annen type for to år siden, men han sleit med det samme. Og Lillemor fikk også noen medisiner en gang for litt diverse og det var de samme bivirkningene der. Heldigvis varer det ikke så lenge- mest de 2-3 første dagene av kuren, så begynner det å roe seg 🙂 Petter tisser myyyyyyye og ofte enda, men han har fått tilbake kontrollen sånn at det ikke blir noen uhell inne nå, så det er deilig 😀

    5. Mia: Ja, stakkars, han er jo så søt da <3 Men nå har han fått tilbake kontrollen på blæren, selv om han tisser veldig mye og ofte enda 🙂 Men så lenge han får kommet seg ut ofte, så går det greit- nå er det ikke hvert femtende minutt liksom 😀 he he.

      Wopp woop- internett er bra 😉

    6. Jeg har ikke vært inne å lest innlegg på en stund, og da har det skjedd ting. Dryppende blære er ikke morsomt… Fikk en miniopplevelse av det etter at Vinja ble kastrert/sterilisert, men det var jo ikke snakk om sånne mengder.
      Håper det går bedre med Petter nå!

    7. Vera Lynn: Det går kjempefint med Petter, han er bare litt lei at han ikke får gå tur, stakkars. Men, jeg trur det veier litt opp at han får mengder med godtbiter om dagen bare fordi at… 😛 he he..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg