FOTO- PÅ BAKKEN I SKOGEN.

 

Skogen rommer så mye fint, fra lavt på bakken til høyt oppe i trærne. 

 

Jeg satt bokstavelig talt på alle fire i skogen og tok bilder i går. Alt det flotte som vokser i skogen. Det blir mye av det samme på bildene, men disse rare stilkene er så gøy å ta bilder av. Vanskelige, men veldig gøy. Det var litt vanskelig fotolys for meg, men en utfordring er gøy. Ting kan ikke bare være lett.


1. Den liksom bare står der.


2. Jeg syns jo disse gressbuskene, eller hva man skal kalle de, er fine også.


3. Se som de pynter opp da. 


4. Søte små.


5. Om den egentlig er vissen?


6. Når man egentlig failer, men det blir en kul effekt likevel. 

Petter gjorde ikke saken lettere han heller. Han var jo i bånd og lå derfor helt inntil meg. Da blir det litt ekstra bevegelse i kameraet man egentlig ikke ønsker. Og hvis han ikke lå inntil meg dukket det brått opp en snute foran linsen som lurte veldig på om det vi så på egentlig var noe man kunne spise. Raring!

 

Ligger du ofte på bakken for å ta bilder? 

 

___________________

#foto #skog #skogbunn

___________________

22 kommentarer
    1. Ligger ofte på bakken og tar bilder ja.. ødela jo ei bukse i våres..hehe..
      Ble flotte bilder det her… lyset var jo så fint i dem..og litt tøffe på en måte…<3<3

    2. annebe: Kjenner til ødelagte klær, derfor har jeg investert i en del turtøy det siste året 😛 he he…

      Tusen takk- syns de fikk frem skogen på en fin måte i grunn 😀 <3

    3. Så flotte bilder! og ja..det er litt gøy når bilder man egentlig anser som ødelagte, eller misslykket..faktisk blir flott! Ja jeg har måtte ligge på bakken og snu hode med det kameraet jeg har brukt nå..men i dag hentet jeg nytt kamera på posten! Jiippi…da kan kameraet være på bakken og jeg stå over…med skjerm! hihih

    4. Lå helt på magen engang og tok bilde av en blomst. Ble ikke så verst bilde. Naturen er vakker og det er mye og ta bilde av. Så forresten et stort rådyr søndag men hadde ikek kamera med meg. Og dessuten er slike dyr veldig raske. Ha en fin kveld.

    5. He-he, jeg ligger overalt 😀 På bakken i skogen, står på hodet i byen osv… Og her om dagen LØP jeg etter ungen til noen… Han var under en paraply…Når jeg så på bildene etterpå, ser jeg ansiktene til foreldrene, helt forferdet 😀 Men jeg SÅ ikke barnet altså, bare bein og paraply, det var gøy 😀 Disse bildene var så stilige 🙂 Likte det siste også jeg 🙂

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 😀 Har du bestilt helt nytt, eller var det det du hadde til reparasjon som er kommet tilbake? Alltid gøy med kamera uansett 😀

    7. Helge: Rådyr har jeg aldri rukket å ta bilde av heller- enten fordi jeg ikke har med kamera, eller fordi den har vært nedpakket når jeg har oppdaget de og de da løper når man romstrerer for å få det opp 😛 ha ha

    8. frodith: Ja, du hadde vært gøy å ha med på fototur for du sier ikke nei til noe, slik som mange andre 😉 he he.. Kristoffer slo til en unge i hodet i dag (uhell), men jeg lo så klart. Ha ha.. Ikke så høyt at foreldrene hørte det da, men lo i lang tid etterpå 😛 he he..

      Takk takk 😀 Jeg likte det siste også, når jeg kom hjem og fikk det over på pc’en. Noen ganger blir man jo lurt av kameraet, begge veier. Man trur man har fått et bra bilde og så var det ikke så bra likevel, eller man trur man har fått et dårlig og så viser det seg at det er mye bedre 😀

    9. nummer 2 og 5 digget jeg! 😀
      Pleier ikke ligge ute så mye å ta bilder, men inne når jeg skal knipse av Sandra så holder jeg meg ofte på bakken hehe

    10. Silje: Tusen takk 😀 Gøy at folk har ulik smak på bilder 😀

      Ja, det blir jo også de fineste bildene, når du ligger nede på dem sitt nivå <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg