FOTO- NYPEROSER I SKOGEN.

 

Jeg syns nyperosen gjør skogen romlemantisk.

 

Når det er alt for varmt til å oppholde seg ute i solen er det greit å ta en tur i skogen der man kan tusle litt rundt i skyggene. Lyset fra solen gjennom trærne gir også et flott lys i skogen. Vanskelig fotolys, syns jeg, men veldig flott lys ellers. Nyperosene i skogen blir veldig romlemantiske i skogen i slikt lys. 


1. De er mye mindre enn de nyperosene man finner utenfor skogen.


2. Jeg syns de er mye finere enn den større typen.


3. Jeg syns den er romlemantisk. 


4. Denne var litt større enn de andre.


5. Jeg syns de gjør seg godt i skogen. 

Petter var i bånd 80% av tiden. Først når vi hadde sikret oss at det ikke var noen gjemte rådyrkalver, eller voksne rådyr rundt, fikk han løpe på et begrenset område en liten stund. Petter aleine er helt eksemplarisk når det kommer til innkalling. Det er rart det der hvordan hørselen blir mer selektiv når de er to.

 

Syns du nyperoser er fine? 

 

____________________________

#foto #nyperose #skog #romantisk

____________________________

12 kommentarer
    1. Så fine bilder 😀 Synes det er så fint med de rosebuskene ^^ Er vant med de fra da jeg var små 🙂 Var kun ute ved kysten, men nå er de litt over alt 🙂 Vi har en nedenfor blokka vår faktisk ^^

    2. Som du sier…nyperosene er fine i skogen..og særlig i slikt lys..men eller syns jeg ikke den er spesielt fin..men på bilder, som her..blir de jo nyyydelige!! flotte bilder!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, jeg syns disse i skogen, som er litt mindre enn de man finner f.eks på strender, er mye finere 🙂 Syns i grunn den er ganske så kjedelig ellers altså- så enig med deg 😀 Tusen takk 😀

    4. Margrethe: Ikke sant er de? Jeg syns ikke de store buskene man finner på stranden, blant annet, er like romlemantiske, men disse små søte som vokser inne i skogen liker jeg veldig godt altså 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg