TYPISK ELIN- ELIN I LØPET AV UKEN #4

 

Noen ganger hender det det blir litt mye syting, altså. 

 

1. 


Det er seriøst nedtur! Jeg hadde gledet meg hele dagen til å sette tennene i denne vannmelonen, som både så og luktet godt. Den smakte dritt, for å si det rett ut. Denne statusen, etter at jeg hadde sutret over et åttebeint monster som satt på veggen min, som brått var borte, gjorde dagen ganske dritt altså. 

 

2. 


Du har stor familie, eller? Ja, det har jeg. 7 søsken og 10 tantebarn. Tanter og onkler med sine barn og så videre. Jeg er helt rå på å huske bursdager! I alle fall til søsken, tantebarn og de fleste søskenbarn på ene siden av familien. De jeg ikke husker minner uansett facebook meg på, hvis jeg har de på face.

 

3.


Det har i flere år gått sport i å “spre rykter” om at jeg er gravid. Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så forbannet giret på at jeg skal være gravid. Noen er til og med så skråsikre at de ikke trur meg når jeg avkrefter det. De må jo ha vært skuffet 9 måneder seinere i 15 år nå, men optimistiske er de likevel.

Og det som fikk “ryktet” til å fly denne gangen var dette bildet jeg delte på Instagram: 


Altså, et bordkort fra en dåp jeg var i i fjor, hvorav onkelen og tanten min ikke visste navnet på følget mitt og hadde humor nok til å ikke spørre. Onkelen min ville det skulle stå “boytoy of the week”, men tanten min var litt mer tam der. Så beklager å måtte skuffe dere: jeg er IKKE gravid denne gangen heller. 

Bare til info i fremtiden: jeg verken snakker, eller skriver kryptisk, jeg sier og skriver ting rett ut som det er! Jeg er ikke gravid. Og følget mitt den gangen går under navnet Doffen, noen ganger Kristoffer, og dukker rett som det er opp både på Instagram, blogg og facebook. Så da veit dere det, folkens. Peace.

 

Er du ofte gravid uten å vite det selv? 

 

___________________________

#typiskelin #typisk #humor #rykter

___________________________

6 kommentarer
    1. Hehe, ja jeg måtte le litt der ;P Jeg er gravid hver gang jeg ikke drikker alkohol jeg 😀 Eller om jeg sier jeg ikke føler meg helt i form 😛 Er liksom helt sånn der.. Har jeg mistanker om det så hadde jeg jo sjekket det ut selv vel 😛 Og skal jeg nå først dele det, så blir det vel som alle andre, med et bilde av fosteret liksom 😛 Hater å høre den der HVER gang det er noe.. Så skjønner deg godt der.

    2. Flotte typisk elin..nei..jeg er nok ikke ofte gravid uten å vite det…lengre…men ble spurt en gang i skranken på legekontoret…har oppblåst mage som du skjønner…hihih

    3. Du har mange bursdager du må huske med 7 søsken Jeg har 3 eldre søsken og søstrene mine har 2 barn hver og 4 barnebarn. Vi er 8 stk som har bursdag i mars mnd, husker slikt lett da.Nå er det like før jordbæra kommer og da er det hvertfall sommer. Ha fortsatt en fin sommer.

    4. Søtmonsen ): I år var jeg kjapt med å åpne en øl på Gol ja 😛 Man kan faktisk bli lei etter hvert- det må da være lov å være litt uggen i formen uten at man er gravid av den grunn!

    5. Helge: Mange har bursdag på samme dag og tett opp i hverandre, så det er lett å huske sånn sett 😛 Spesielt februar er hektisk her. 2 brødre og et tantebarn på samme dag, tante dagen etter og ei søster to dager etter der 😛 Og så enda flere tanter og søskenbarn i dagene som kommer i løpet av februar 😛 ha ha.. Merkelig nok har vi ingen i oktober.

      Ja, da er det sommer 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg