HVERDAG- FORANDRING FRYDER, ALTSÅ.

 

Når man har hatet en ting fra dag én kan det umulig bli verre. 

 

Jeg trenger vel ikke å begynne innlegget med at jeg er syk! Fasiken altså! Enn så lenge er det bare en vanlig forkjølelse med kløing i hals, nysing og uendelig mye snørr! Håper ikke det blir mer ut av det enn det, for nå er jeg lei. Jeg tåler visst ikke å bli sliten for tiden. Ekstra kjipt at jeg blir sliten for alt da.

Uansett. I går var jeg og kjøpte meg ny PC. Denne dritten jeg har hatt de siste 2-3 årene har jeg hatet siden dag én! Da kan det umulig bli verre, for å si det sånn. Absolutt alt med denne PC jeg har nå er galt, så det skal i grunn bli kjekt å starte opp en helt ny en litt seinere i dag. Det må bli bra. I alle fall bedre. 


Jeg fant den voksende inne i en hekk. Har ikke peil på hva det er.

I tillegg har jeg kjøpt meg nytt minnekort til kameraet mitt. Jeg har alltid syns at kameraet har gått litt lenge i dvale når jeg tar seriebilder, og det lærte jeg i vår at har med minnekortet å gjøre. Jaggu lærer man noe nytt hele tiden. Så da oppgraderte jeg minnekortet litt så får vi se om det hjelper. Jeg er spent!

Jeg fant ikke akkurat det minnekortet jeg ville ha, men det er i alle fall en betydelig oppgradering så jeg bør merke forskjell. Nå gjenstår det i grunn bare å kjøpe nytt objektiv også, men det får vente bittelitt til. Jeg overlever det hakket i linsen en stund til. Trur jeg. Nei, nå må det nyses. Hele tiden! Hejdå. 

 

Er du fornøyd med PC’en du bruker? 

 

_________________________________

#hverdag #nytt #pc #minnekort #kamera

_________________________________

8 kommentarer
    1. Så kjedelige at du er forkjølet..igjen..Er det ikke det ene, så er det det andre…God bedring til deg! og så godt å få ny pc..da har du litt å stusle med…Ja jeg har også hørt at jo større minnekort, jo bedre er det! Ha en god ny dag!

    2. Ja, man må bare bytte ut litt nå og da ;o Er veldig fornøyd med min ^^ Vel, har jo hatt litt problemer nå og da, men har jo ellers gått greit 🙂 Den klarer seg supert til å være laptop 🙂 Jeg kjøpte en MSI gamingpc jeg da 🙂

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Er det mulig, liksom? Rekker jo ikke å bli frisk før jeg er syk igjen jo 😛 Takk- satser på det ikke blir mer enn en forkjølelse denne gangen 🙂

      Ja, her var det visst mer enn et tall på brikken som spilte inn. Jeg har mest bare vært opptatt at jeg skal ha plass til flest mulig bilder, siden jeg brått kan ta tusenvis av bilder på en gang, men det var visst ikke bare der det gjaldt 😛 ha ha..

    4. Søtmonsen ): Ja, noen ganger bare må man. En pc, eller laptop da, som er det jeg også har, lever dessverre ikke evig, og den jeg har er skikkelig dritt. Ville ikke anbefalt den til noen som KUN skulle betalt regninger i nettbanken en gang- det sier litt 😛 Men nå satser jeg på den nye er grei 😀 Jeg er i alle fall kjent med HP fra før og har vært fornøyd med de tidligere 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg