HVERDAG- OPPDATERING UKE 22 OG 23.

 

En liten oppdatering, siden jeg ligger etter igjen, som vanlig. 

 

Uke 22

 

Mandag: Si hei til Sally! Heldige meg får passe kullsøsteren til Petter et par uker. Hu er så søt.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Det er så kjekt å være på tur med to hunder igjen. Petter koser seg maks!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Myrull er i grunn fint. Det minner meg om sukkerspinn.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Mary Kay her mange flotte produkter, til alle andre. En liten presentasjon for den yngre hunden er på plass.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Jeg har fått bekreftelse på plass på diagnoseopphold i Lillehammer.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Null blogging, visst nok. 

 

Lørdag: Grunnen for null blogging i går er nok at jeg sover hele tiden. Sånn kan det gå. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Jeg nevnte for litt siden at jeg hadde klikket hjem en kjole jeg skulle bruke i 30 års lag. Vel, kjolen er teit!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Uke 23

 

Mandag: Jeg liker blomster!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: En av grunnene til at jeg ikke oppholder meg så mye på kjøkkenet er fordi jeg er så klønete med kniv.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Verdens søteste, Søtmonsen, har bursdag i dag- hipp hurra!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Selv om det er grått og vått ute kan man få fine bilder mellom oppholdene for det om. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Naboen har flotte syriner i grøften sin!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Og bare for å poengtere at jeg har en hundebil!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Naboen har syriner i grøften, mens vi har Rhododendron i hagen.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Morgentur er sjeldent feil, spesielt ikke når man har stranden for seg selv. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Blomster er ikke bare bare, men det er bare noen blomster i innlegget. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Det var de to ukene. Greie to uker i grunn. Jeg har vært inne i en litt god periode, selv om jeg har noen tunge dager innimellom. Alt er i alle fall bedre enn det var og det er bare bra. Jeg prøver å ikke ta for mye i, selv om jeg har en god periode. Jeg vil heller holde meg stabil, enn frem og tilbake. Så det. 

 

Hvordan var dine første uker i juni? 

 

___________

#oppdatering

___________

6 kommentarer
    1. Jo da…nå husker jeg at jeg har hørt om Sally..hihih…Fine uker..og ha en flott ny uke! og en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg