TYPISK ELIN- ELIN I LØPET AV UKEN #3

 

Noen ganger er man mer i slaget enn andre ganger. Men litt gøy har man jo for det om.

 

1. 


Jessda, ene søsteren min og jeg har bursdag på samme dag, men siden hu er 3 år eldre enn meg er det helt innafor å kalle henne for fossil. I forhold til meg er hu nemlig det. Så det så. Hu tar seg ikke nær av det. Litt synd i grunn, for det hadde gjort saken mye mer gøy for min del om hu blei en smule furt.

 

2.


Jeg sendte litt oppmerksomhet ut til folket, men folk trudde så klart det var jeg som ville ha oppmerksomhet, så da fikk jeg oppmerksomhet da. Det gjorde meg ingenting det, selv om det altså ikke var det som var tanken. Vel, oppmerksomhet begge veier er vel kanskje det greieste så vi kan si vinn-vinn.

 

3.


Broren min har faktisk bursdag på samme dag som Donald Duck, og siden jeg liker Donald Duck må det selvsagt gratulerer samtidig. Jeg må dele oppmerksomheten på min bursdag med søsteren min, så broren min må bare tåle at han må dele oppmerksomhet med verdens kuleste Donald Duck.

 

4.


Det er ikke tull en gang. Jeg har hatt en skriver stående hjemme, i gudene veit hvor mange år, uten at det noen gang er blitt brukt. Jeg skulle derfor sjekke om jeg kunne skrive ut noen papirer jeg trengte. Jeg greide fint å koble den opp, men det tok tid før jeg skjønte hvor papiret skulle. Er det mulig? 

 

***

Det var altså meg. Ikke fult så pinlig, eller direkte som jeg pleier å være, men. Det er vel greit å oppføre seg litt sivilisert også innimellom. Vel, jeg gjør det ikke bevisst, verken den ene, eller andre veien. Jeg bare sier ting når jeg måtte ha noe å si og så kommer det bare ut slik det kommer ut. Sånn er det. 

 

Liker du Donald Duck?

 

___________________________________

#typiskelin #typisk #humor #høytidelig #le

___________________________________

2 kommentarer
    1. dvergpinschere i mitt hjerte: Donald er kul! Leser ikke så mye jeg heller, men kommer en av de gamle tegnefilmene på tv så er jeg der med en gang 😉 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg