MARY KAY- VINN HUDPLEIESETTET BOTANICAL EFFECTS.

Botanical Effects – velgjørende hudpleiesett til ung hud!

 


Trykk på bildet for å åpne et nytt vindu hvor du kan lese om hudpleiesettet og hvordan det brukes. 

Jeg vil veldig gjerne gi bort et sett av denne fantastiske serien til ei som fremdeles leter etter det perfekte hudpleiesettet. Botanical Effects er først og fremst beregnet for ung hud, 16-25 år, men vokse kan selvsagt også bruke denne. Huden avgjør, ikke alderen. Hele settet har en verdi på kr. 1.010. 

 

Hovedmålet med denne giveawayen er å lære mer og bedre kunne vise til resultater til andre, så jeg stiller noen krav for å kunne vinne dette: 

♥ Før og etter bilder – jeg vil veldig gjerne vise før og etter bilder av deg her på min blogg. Bildene må være av god kvalitet, som viser huden godt. Jeg forventer ikke at du skal gå til en fotograf for å ta bildene, men bildene kan ikke være tatt inne i et mørkt hjørne på rommet med masse rot i bakgrunn. 

♥ Produktene må brukes hver dag, slik fremgangsmåten er gitt – hovedmålet er som nevnt at jeg skal lære mer om serien og se resultater. Produktene må derfor brukes hver dag, morgen og kveld, for å gi et riktig resultat. Produktet er ikke garantert at det virker på deg og din hud, men slurv ved bruk av produktene gir i alle fall ikke et riktig bilde av resultatet. 

♥ Med disse to punktene følger ærlighet og kommunikasjon – det er ikke sånn at jeg kommer til å stalke deg og sende mail hver dag, men oppfølging må man selvsagt ha for å være sikker på at man har funnet riktig produkt til riktig hud. Og noen ganger dukker det opp spørsmål fra brukeren, så ærligheten og kommunikasjonen gjelder selvsagt begge veier. 

Hvis du føler at du kan oppfylle disse enkle kravene og gjerne vil få sjansen til å vinne dette fantastiske hudpleiesettet må du bare sende meg en mail på [email protected]. Beskriv huden din og hva du ønsker å oppnå ved produktene. Legg gjerne ved et bilde av det vakre ansiktet ditt også. 

Vinneren vil bli trukket mandag 26. juni! I tillegg vil vinneren få 20% rabatt på sin neste bestilling. Ikke nok med det, vinner eller ei, alle som legger inn en bestilling seinest mandag 26. juni vil få 10% på hele bestillingen sin. Dette gjelder selvsagt de som allerede ligger inne med en bestilling også. Lykke til! 

 

***

Hvis du har spørsmål om produktene/pris er du hjertelig velkommen til å kontakte meg via facebooksiden min, på mail [email protected], eller bare her på bloggen. Jeg svarer så fort jeg kan. Følg gjerne facebooksiden min for oppdateringer på produkter og priser. 

 

__________________________________________________

#marykay #giveaway #botanicaleffects #hudpleie #skjønnhet

__________________________________________________

10 kommentarer
    1. Dette er spennende, spesielt da jeg fortsatt sliter med mye urenheter uansett hva jeg bruker og prøver 🙁 Så tro meg! Mail kommer 😀 For dette er en unik mulighet og sist men ikke minst så har jeg prøvd et par sminke produkter fra MK som jeg bare ELSKER <3 Så kanskje hudpleieserien er like ELSK? 😉

    2. Her tror jeg at jeg skal gi plass til de unge..hihihi..men gamle hud kan forbli ustelt..hihih…Lykke til..og lurt da..så får du samtidig litt data og vise til.. og noen som kanskje oppdager et nytt godt produkt!

    3. Dette skulle jeg selv hatt da jeg var ung. Jeg hadde en forferdelig problemhud. Sønnen min har arvet denne, men han gidder nok ikke å holde på med sånt 😉
      Har tipset datteren min, så får vi se 🙂

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: He he- ser den 🙂 Ja, jeg har sett veldig gode resultater fra denne, men kjekt å se det selv, slik at man faktisk kan komme med noe konkret, og ikke kun hva andre sier 😀

    5. Jeg tror at jeg IKKE skal kjempe om denne premien, jeg kommer jo aldri til å bruke det, og da er det ikke noe poeng. Jeg er for lat.. Her brukes det så lite sminke og kremer at det nesten flaut…SKulle tro jeg var mann.. 😀

    6. frodith: Fornuftig 😉 Irriterende med folk som melder seg på konkurranser bare fordi det er en konkurranse, selv om de ikke kommer til å bruke premien 😛 Typ- folk i størrelse 40 som melder seg på konkurranser med en bukse i 34 liksom 🙂

    7. Søtmonsen ): Neida, bare man liksom ser huden greit 🙂 Og, du kan selvsagt få lov til å ta nye bilder hvis det er du som vinner 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg