FOTO- EN LITEN MORGENTUR PÅ STRANDEN.

 

Morgentur er sjeldent feil.  

 

I dag dro vi på stranden klokken åtte på morgenen. Jeg tenkte vi hadde stranden for oss selv da. Jeg tok nesten feil. De to som var å se skulle heldigvis gå når vi kom, så vi brøyt båndtvangen med god samvittighet. Han begynte turen med å få selektiv hørsel, så klart. Men det gikk greit. Han furtet bare litt. 


1. Furter etter at jeg blei en smule streng når han trudde man kunne gå hvor langt man bare ville. 


2. Vasse litt. 


3. Noen må få fikset sveisen sin før Gol. 


4. Det kan hende det kommer noen. Not. 


5. Fineste guttetassen. 

Jeg skal i 50 års lag i kveld, så akkurat nå hviler han litt før neste tur. Greit å være litt ekstra sliten når han må være hjemme aleine seinere i dag. Jeg kjenner jeg gleder meg til å ha to hunder igjen. Det er så mye enklere, både med tanke på turer og sin egen samvittighet når de må være litt aleine. 

 

Liker du å gå tur tidlig på morgenen? 

 

______________________________________

#foto #hund #irskulvehund #morgentur #strand

______________________________________

18 kommentarer

Siste innlegg