HUND & KATT- SI HEI TIL SALLY.

 

Så heldige vi er som har hundevenner som ikke nøler med å spørre oss om litt hjelp.

 

Hele forrige uke har vi vært så heldige å få passe Sally. Sally er altså kullsøsteren til Petter og forhåpentligvis tispen jeg snart skal få valp etter. Det er så kjekt å få bli kjent med henne. Petter og Sally er veldig like i personlighet. Med andre ord liker vi henne veldig, veldig godt. Hu er like kosete som Petter.

Eieren til Sally er ikke helt i form om dagen, så hu spurte veldig pent om jeg kanskje hadde lyst og mulighet til å passe henne litt. Jeg er jo aldri vanskelig å spørre om å passe hunder, så jeg sa så klart ja med en gang. Det er veldig hyggelig at folk betror oss så mye med dyrene sine at vi kan passe de.


Hu er bare litt fornærmet på meg fordi hu måtte bli børstet litt. Men se så vakker hu er!

Jeg har jo ventet på valp veldig lenge nå, og etter at Iimo fikk slippe har Petter vært veldig ensom. Det er ingen kjekk følese. Spesielt ikke når han gråter høylydt når jeg må på jobb noen få timer innimellom. Han er med andre ord veldig glad nå når han har selskap av Sally. De er jo så søte sammen. 

Sally skal i alle fall være hos oss frem til fredag, foreløpig. Så får vi se om formen til eieren er bedre, hvis ikke passer vi henne gjerne litt til. Vi håper det er fint vær i løpet av uken slik at vi kan få gått noen fine turer sammen. Det er i alle fall hyggelig å ha besøk av henne, og det er Petter helt enig i. 

 

Vil du si hei til Sally?

 

_______________________

#hundogkatt #hund #besøk

_______________________

32 kommentarer

Siste innlegg