HVERDAG- VERDENS FINESTE BURSDAGSGAVE!

 

Jeg blei så sykt glad! 

 

Som regel ønsker jeg meg ingenting verken til bursdag, eller jul, fordi jeg som regel har alt jeg trenger og ikke har behov for masse ting jeg ikke trenger. Men så hender det en sjeldent gang at jeg faktisk ønsker meg noe veldig konkret og da kan jeg noen ganger hinte bittelitt- eller bittelitt mye. Jeg fikk den! 


Daniel Wellington – Classic Petit Sterling- elsker den!

Jeg ønsket en så veldig en klokke, og da selvsagt den flotte Classic Petit Sterling fra Danilen Wellington- det er den fineste klokken jeg noen gang har sett! Og nå er den min. Seriøst, jeg blei så gald at jeg nesten ikke har ord! Jeg skal aldri ta den av, bortsett fra når jeg dusjer, og sover. Så fin! Tusen takk. 

Og tusen takk til alle som har gratulert meg og skrevet mange flotte ord til meg- dere er fantastiske. Jeg har ikke rukket å lese alt, eller takket, men det er fordi det er litt hektisk skjema denne helgen. Men jeg lover å komme tilbake til dere. Tusen, tusen takk i mellomtiden i alle fall. Nå må jeg løpe. 

 

Liker du klokken fra Daniel Wellington?

 

________________________________________________

#hverdag #bursdag #danielwellington #classicpetitesterling

________________________________________________

28 kommentarer

Siste innlegg