BLOGGERE- GRATULERER MED DAGEN, DRONNING FRODITH.

 

I dag är ingen vanlig dag för det är Frodith’s födelsesdag!

 

For sånn ca. 6 år siden fant jeg veien inn til blogg og ikke lenge etterpå “møtte” jeg Frodith. Ikke visste jeg at hu skulle komme til å bety så mye for det å trives her inne på blogg. Jeg trudde kanskje først at blogg var en sånn “ensom” ting. At man bare skrev det man ville og leste litt her og litt der.

Frodith er nok den som virkelig kan engasjere folk, og få folk til å føle seg inkluderte. Blogg var ikke bare det å skrive noe, for seg selv, som andre kanskje kom til å lese. Blogg har blitt en veldig sosial ting, der man føler man kjenner hverandre, selv om man kanskje ikke har møtt hverandre i virkeligheten. 

Det er uten tvil noe Frodith har vært med å bidra til. I alle fall for meg. Frodith er ei av de jeg har fulgt lengst her inne, og som faktisk har fulgt meg tilbake. Det er noe jeg setter veldig pris på. Jeg har hatt så mye gøy her inne og veldig mye av det kan jeg takke Frodith for. Hu er helt fantastisk, altså. 


Trykk på bildet for å komme til bloggen til Frodith.

Gratulerer så mye med dagen din, verdens beste, mest fantastiske og snilleste Frodith. Håper du får en fantastisk fin dag, akkurat slik du fortjener. Jeg skulle gjerne skrevet en like fantastisk bursdagstekst til deg, som alle vi andre i bloggblokken får av deg hvert år, men der er du enestående altså.

Du er en menneskekjenner, du er omtenksom og du er inkluderende. Du er rett og slett verdens beste Frodith som vi alle her inne har blitt veldig glad for å bli kjent med. Du fortjener den beste bursdagen, med den beste bursdagskaken! Jeg kan ikke bake, så der kan jeg ikke hjelpe. Men jeg sier i alle fall:

GRATULERER SÅ MYE, MYE, MYE MED DAGEN DIN, FRODITH! 

 

Har du vært inne å gratulert Frodith på dagen hennes? 

 

_______________________

#bloggere #frodith #bursdag

_______________________

16 kommentarer

Siste innlegg