HVERDAG- FUCK MY LIFE!

 

Nå er jeg så sykt frustrert og lei at jeg har mest lyst til å grine! 

 

Selvfølgelig skulle bilen min ta kvelden på vei hjem fra jobb i dag! Selvfølgelig skulle den det! Det er så klart alt for mye å be om at jeg bare et år, et eneste år, skal få oppleve det å slippe å få trøbbel med bilen. Bare et år liksom! Jeg kjøpte bilen i august i fjor! Det er så jævlig typisk min flaks altså.

Er det ikke bilen som streiker så er det en hund som er syk. Der har du livet mitt! Men, heller at bilen tar kvelden, enn at dyrene skal bli syke. Likevel syns jeg vel at jeg har hatt såpass mye trøbbel med både bil og syke hunder de siste 5 årene, så jeg syns jo jeg kunne ha sluppet dette nå. Bahh! 

Det som er mest frustrerende er så klart at verkstedet er stengt i dag og ikke åpner før på torsdag pga morgendagen, og jeg skal reise på fredag. Det har aldri skjedd i min livshistorie at de har greid å fikse bilen min på dagen. Det skjer heller aldri at de har leiebil som er stor nok til hundene heller! 

Så med min flaks kommer jeg meg ingen vei! Det eneste positive oppe i det hele er at garantien på bilen fremdeles er fyldig, i tillegg til at jeg har kjøpt en svindyr nybilforsikring, så jeg slipper forhåpentligvis unna en alt for dyr verkstedregning. Men bortsett i fra det så er det fuck my life akkurat nå! 

 

Har du flaks i livet? 

 

_________________________________

#hverdag #bil #uflaks #typisk #verksted

_________________________________

18 kommentarer
    1. Men du har jo litt flaks..at det er innenfor garantien..og at du kanskje får reparert det uten å tappe lommeboka..men akk..så utrolig kjedelig!!syns synd på deg altså… ja jeg syns vi også er maks uheldige..hele tiden..særlig med biler…de er jo virkelig bruksgjenstander her i huset…har enda ikke fått igjen den ene bilen..og frykter for regningen..da de ikke finner ut av problemet..Lykke til! og ha en god kveld!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, det i seg selv er jo flaks, men det er jo uflaks å sitte uten bil frem til torsdag.. Hadde liksom planer med Petter i morgen, men det får bare bli tur her hjemme heller 🙂

      Jeg hadde jo et håp om at denne “nye” dyre bilen skulle være litt grei da, med all den uflaksen jeg hadde med den forrige bilen min. Men den gang ei. Enda godt jeg kjøpte den svindyre nybilforsikringen i tillegg.. Da er jeg “safe” i to år i alle fall.. Og, jeg har forstått at dette blir fryktelig dyrt, så jeg har på en måte allerede spart inn den forsikringen 😛

    3. Har verken så mye flaks eller uflaks jeg…Men for noe dritt med bilen da. NEI, nå er det NOK for deg altså, jeg tar i litt ekstra jeg også!!! Slutt med tull for Elevele nå!!!!

    4. Søtmonsen ): Uansett leiebil ødelegger det hele turen, så det skjedde liksom på den mest tragiske tiden det kunne skje liksom.. Bahh.. Men men, bare de får fikset bilen skal jeg vel være fornøyd 🙂

    5. Silje: Ja, det er gjerne sånn. Men med min flaks, hadde jeg kjøpt helt ny kan du garantere at jeg hadde fått en skikkelig blåmandagbil 😛 ha ha

    6. Dette hørtes ikke noe kjekt ut i hele tatt, nei. Får bare håpe og tro at det ordner seg om ikke alt for lenge, og at det ikke er så ille at bilen bare må skrapes? Hvor gammel er den?
      Om jeg har flaks i livet? Tja, en gang i blant. Eller, kommer litt an på. For jeg har noen ganger hvor jeg tenker litt sånn at flaks finnes ikke. Det er bare et begrep vi mennesker har funnet på og som regel velger å bruke i tilfeller hvor vi f.eks er for beskjeden til å skryte av noe vi akkurat har oppnådd eller fått til. Men stort sett så kan jeg tro at flaksen eksisterer, f.eks i lotto-sammenheng, de som vinner 20 millioner også videre, der snakker man flaks.
      Nå har jeg aldri vunnet mer enn 1000 kroner, og akkurat den gangen vil jeg nok si det gikk mer på at det var få deltakere å konkurrere mot, og, ja at jeg rett og slett FAKTISK gjorde det bedre enn de andre når det kom til å lage en tegning som skulle brukes på forsiden av en ny t-skjorte som den gamle nett-butikken til Hotel Cæsar en gang drev for en god del år siden.
      Den t-skjorten ble dessverre aldri produsert, men jeg fikk i hvertfall den premiepotten. Men.. Syns det er litt surt å tenke på at de droppet den t-skjorten, for det hadde vært ganske kult å vite en dag i dag at et viss antall Cæsar-fans over hele Norge hadde gått rundt med en tegning på magen som jeg hadde laget i PAINT for en del år tilbake.

    7. Kjipt med bilen, leit at det skjer når du trenger den mest. Håper det ikke blir så store servicen. Har hatt både litt flaks og litt uflaks gjennom livet. Håper det går bra med deg fremover. Grattis med dagen, håper du har en fin 17 mai foran deg.

    8. Aylar Von Kuklinski: Neida, skrotes må den ikke. Har akkurat åassert 4 år så den må nok leve noen år til 😛

      Nja, jeg tenker at det er forskjell på flaks og det å faktisk få til noe 😛 Hvis du trekker lodd, eller spiller på lotto, så er det flaks, ikke fordi du var så innmari flik til å velge riktig lodd/tall 🙂 Vinner man på skrapelodd er det flaks- ingen er flinke til å velge riktig lodd der heller liksom 😛 Men at du vant den tegnekonkurransen, der er ikke flaks nei- det er rett og slett fordi du var best av alle de andre deltagerne 🙂 Morsom historie 😀

    9. Helge: Dritkjipt. Får bare håpe jeg har flaks i uflaksen og at de greier å fikse bilen på dagen 🙂 Tviler, men det kan jo hende 😛

      Gratulerer med dagen 🙂 Her i huset feires ikke 17. mai. Å se på ukjente barn i tåget bryr meg fint lite, så dagen i dag går til tur med pelsen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg