HVERDAG- OPPDATERING UKE 19.

 

En liten oppdatering over den siste uken. Bare for å ikke henge etter, igjen. 

 

Mandag: Skal, skal ikke? Jeg mener alltid “skal”. Hva mener du? 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Så var det kvelden igjen og jeg er ferdig med min første dag av de nye produktene mine. Jeg trur det skal gå greit. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Jeg elsker de nye skoene mine! adidas all day long! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Petter og jeg har vært på en liten rusletur. Tålmodighetstur, der han må stå å vente på at jeg er ferdig med å ta bilde. God trening. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers må jeg så klart dele litt av livet mitt på facebook. Der kan det skje ting innimellom. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Hvorfor må du dele ting om andre på din egen facebook? Hele verden trenger ikke å vite at jeg har det vondt. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Det blei ingen venninnetur som planlagt. Det blir venninnetur, bare ikke nå. Trykk her hvis du vil lese om det. 

 

Fredag: Jeg har fått enda en favorittblomst. Den er så fin!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Det ene produktet jeg tar er så god at jeg gleder meg som en gal til hver kveld jeg kan drikke den. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: I dag har jeg seriøst gjort ingenting! Sånn kan det gå. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Disse vakre villtulipanene! De er så fine.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers er det natten igjen og da må man så klart fortelle noe. Jeg er ikke sikker på hva, men. Trykk her hvis du vil lese om det. 

 

Dette var altså min uke. En nok så grei uke, i grunn. Jeg har vært mye sliten, men har likevel greid å skrive litt innlegg om både om personlige meninger og i grunn ingenting. Sånn kan det noen ganger bli. Nå er jeg klar for en ny uke, og den har begynt nok så bra, i alle fall. Nå skal jeg på tur med Petter. 

 

Hvordan har din siste uke vært?

 

___________

#oppdatering

___________

8 kommentarer
    1. Ikke sett noe skal , skal ikke på Fb.. men står man å lurer sånn for seg selv kan det være greit å si skal.. men da bør det være noe positivt selvsagt.. ikke skal jeg drikke meg snyden full eller noe sånt..hehe.. Nydelig den nyperosa <3

    2. annebe: He he- nei, det må så klar være noe positivt, spesielt opplevelser 😀

      Tusen takk- jeg syns det bildet er litt romantisk, på sitt vis 🙂 Passer ikke helt med innlegget da, men hadde liksom ingen bilder som passet og orket ikke ta nye, så da bare valgte jeg dette 🙂

    3. Masse fint du har lagt ut denne uken da…men helsemessig sikkert ikke den beste uken.. men akk..man får stå på å late som alt er bra…Ha en god ny uke!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 🙂 Nei, man smiler jo og ler for det det er verdt- det kjipe da er jo at man blir “beskyldt” for å fake å være syk. Jessda.. Men men, jeg veit hvilken vei jeg er fake så folk får bare tru hva de vil 😛

    5. Hei! Så utrolig fint design du har på bloggen din, stikk gjerne innom min blogg også hvis du liker krim og gåter. Skriver mye om true crime saker, mye spennende! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg