HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Håper på en god kommende uke! 

 

Nå er det snart på tide å finne sengen igjen. For å ha døgnet i hele natt og ikke sovne noe i løpet av dagen er jeg overraskende våken. Jeg var stuptrøtt tidligere i dag, men nå er jeg liksom helt våken. Liker ikke! Da får jeg sikkert ikke sove i natt noe som gjør at jeg kommer til å slite som en gal i morgen. 

Jeg vil på jobb! Jeg skal jobbe 20 % og det er tungt nok selv når jeg har sovet i løpet av natten. Vi får bare ta morgendagen som den kommer. Jeg skal i alle fall prøve å jobbe så lenge det går. Er lei av å være hjemme, for å si det mildt. Men det er tungt å jobbe også, så det blir mye hjemme likevel.


I mangel på noe å legge ut. 

Jeg har i alle fall gjort ingenting hele helgen så jeg har ikke slitt meg ut på forkant av jobb. Ikke for det, man kan bli sliten nok av å ikke gjøre noe også. Jeg har nettopp skrubbet kattedoen og det gjorde meg andpusten. Ikke akkurat det tyngste jobben, men jaggu føles det som et maratonløp likevel. 

Alle dyrene har i alle fall inntatt sovestillingen rundt omkring her så det er vel på tide at jeg gjør det samme nå, Kveldsstell har jeg allerede unnagjort, så det er i grunn bare til å vaske hendene for så å finne sengen. Jeg kan ikke legge meg med “skitne” hender. Der har du meg. Nu är det natten. God natt. 

 

Er du klar for en ny uke? 

 

_________________________

#hverdag #natten #sove #jobb

_________________________

14 kommentarer
    1. Da håper jeg det blir en god natt og at uka blir fin enten på jobb eller hjemme .. har man “vondter”/plager er det slitsom selv om man ikke gjør noe spesielt … Vakker blomst med dråper på <3

    2. Så flott det bildet var…og håper du får en fin dag..på jobb i morgen! sov godt!!

    3. God morgen. En ny uke er her. Jeg skal bl.a. vaske leiligheten, klippe litt grass, vaske tøy og mye anna. Ha en fin dag.

    4. annebe: Tusen takk 😀 I dag var jeg 4 timer på jobb, og det var mer enn nok, kjente jeg. Prøver noen timer i morgen også- i stedet for å jobbe full dag 🙂

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 🙂 I dag var jeg 4 timer på jobb og det var nok, kjente jeg- men veldig deilig å føle at man i alle fall har gjort noe 😀

    6. Mia: I dag jobbet jeg 4 timer- det var nok kjente jeg. Prøver heller noen timer igen i morgen, i stedet for full dag. Det går sakte, men forhåpentligvis sikkert fremover 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg