HVERDAG- HAR GJORT INGENTING.

 

Jeg har helt seriøst gjort ingenting.

 

I dag er en sånn dag der jeg har gjort absolutt ingenting, annet enn å ha stått opp, luftet Petter og sittet i sofaen hele dagen og hele kvelden og litt til. Jeg har ikke funnet ork til så mye annet. I tillegg regner det i dag så vi har i grunn holdt oss inne med god samvittighet i dag. Sånn kan det gå innimellom. 

Satser på litt finere vær i morgen så vi i alle fall kan gå ut å strekke litt på beina. Det blir kanskje litt mye med to dager på rad å gjøre ingenting. Ikke for det, noen ganger er det helt greit det også altså. Men jeg vil helst gjøre litt mer i morgen enn jeg har gjort i dag, likevel. Morgendagen får vise hva i så fall. 

 

Har du hatt en fin lørdag? 

 

_________________

#hverdag #ingenting 

________________

18 kommentarer

Siste innlegg