FOTO- LITT AV DET SOM ER.

 

Våren er fin.

 

Petter og jeg måtte bare ut å strekke litt på beina. Det er jo så fint vær i dag. Skikkelig vår. Jeg tok med kameraet, noe jeg i grunn angret på når jeg gikk ned på alle fire for å ta det første bildet. Kameraet ville for pokker ta meg ikke fokusere! Det fokuserte på avstand, men ikke nære. Frustrerende til tusen.

Etter fem minutter blei jeg å irritert at jeg dro av hele objektivet, noe man så klart ikke burde gjøre ute. Men jeg var så lei, så jeg bare gjorde det. Blåste som en gal inn i kamerahuset, smalt objektivet på plass og vips, fokuseringen virket igjen! Tålmodighetsprøve til tusen, både for meg og Petter. Stå i ro liksom.


1. Jeg veit ikke hva disse er, men bilde skulle jeg ha, selv om kameraet tydeligvis ikke var enig!


2. Den er så perfekt fin!


3. Litt finere enn hvitveisen i alle fall. 


4. Veit ikke hva disse heter, men de hadde fin farge.


5. Rosa ball, liksom.

Når vi bare går for å gå og skal ta bilder underveis så blir det en god treningsøkt på Petter. Han må tross alt stå å vente til jeg er klar. I han sitt hode skal han bare gå og gå og snuse på alt underveis. Å stoppe opp langs veien, der han ikke finner det interessant å snuse, syns han er svært så unødvendig.

Han tok tegningen veldig fort i dag, siden det første stoppet var når kameraet ikke ville fungere og jeg ikke hadde noen planer om å flytte på meg før jeg hadde det bildet! Han var veldig flink i dag, med andre ord. Vi gikk i veldig rolig tempo. Jeg har sånn ca. null energi i dag, men det var deilig å gå litt.

 

Har du vært på en liten gåtur i dag?

 

_________________

#foto #blomster #vår

_________________

16 kommentarer
    1. Jeg har ikke vært på tur i dag nei, bare jobb. Og vi var inne for det meste.. Kjempefine bilder du fikk da 🙂 Snill Petter av og til 🙂

    2. frodith: Skulle egentlig på jobb i dag jeg også, men har liksom null energi til langt ut på dagen. Selv gåturen var tung som fy. He he.. Men i morgen- da skal jeg på jobb! Petter er snill <3

    3. Kjempe fine bilder. Og synes de blomstene er så fine 🙂 her har det ikke kommet andre enn den gule, men ser frem til det kommer flere blomster og blir grønnere ute 🙂

    4. Sv: Ja, sikkelig dritt. Håper det var en uten bakterier hvert fall! Måtte svare her for oppdaget at jeg hadde publisert innlegget mitt to ganger, hehe – ups! Men takk for det 😀
      Fine bilder her også!

    5. Sandra Marie: Satser på den var fri for bakterier- tar jo litt tid også, så vidt jeg veit, før bakteriene sprer seg, så hvis den ikke satt i så lenge så er risikoen liten <3

    6. Flotte bilder! og bra du fikk fikset det! Ellers hadde du ikke fått disse flotte motivene! og jeg tror hundene har godt av å vente..Zevs var veldig utålmoidg før..men nå setter han seg og venter han også..som regel..litt mas noen ganger..men stort sett grei..og jeg hører ikke når jeg er fokusert..så det går så bra..hihihi. Deilig å bare gå, og se, og knipse…det er trening for oss! ha en god kveld!

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 🙂 Ja, i dag var han veldig flink. Det første stoppet blei jo ekstra lenge, siden jeg ikke fikk kameraet til å virke, og da peip han litt, men det var nok mye fordi det sto en hund oppe i høgget og bjeffet konstant. Men jeg sa bare “tyst”, så tok han hintet og la seg pent å ventet 😛 Ha ha..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg