HVERDAG- JEG LEVER.

 

Om man kanskje orker å ta med seg kameraet ut i det fine været. 

 

Jeg er fortsatt en smule syk, men heldigvis er det på vei til å gå over. Litt hoste sitter fortsatt i, og nesen er så klart tett om natten- alt for å forstyrre nattesøvnen, så klart. Men formen ellers er stigende og det føles veldig greit! Jeg hater å være syk. Men nå er det heldigvis snart over. Hurra!

Solen skinner fra mer, eller mindre skyfri himmel og det er helt greit kjenner jeg. Denne uken har i grunn vært ganske så varmt. Verre blir det jo når man ikke er i form liksom. Men i dag trur jeg ikke det er så varmt at man dør på seg, så lurer på om jeg kanskje skal ta en tur ut med kameraet etter hvert. 


Vi har vært i denne tilstanden lenge nå, så på tide å bli litt mer i live!

Det er alt for lenge siden jeg brukte kameraet, så det er på tide å tørke litt støv av det igjen. Mulig jeg faktisk må sette det på lading først. Har et svakt minne om at det begynte å blinke sist jeg brukte det. Ingenting er kjipere enn å komme ut for så å oppdage at kameraet dør når som helst. 

Jeg lever i alle fall og det skal nytes. Kremt. Først og fremst må jeg gjøre litt småtterier her hjemme. Vaske litt klær og rydde litt her og der. Petter fikk frokost for ikke så alt for lenge siden, så han vil uansett sove et par timer før vi går ut. Vi er bedagelige sånn sett. Null stress her i gården i dag.

 

Lever du? 

 

_________________

#hverdag #lever #sol

_________________

20 kommentarer
    1. Ja jeg lever! Godt å høre det begynner å gå bedre hos deg, ingen ting er så digg som en rolig hund når formen ikke er helt god.
      Om du bestemmer deg for å ta med deg kameraet ut så får du kose deg masse i det flotte været!

    2. Silje: Så bra at du også lever 😀 he he.. Ja, det er veldig kjekt med en bedagelig hund til tider altså <3

      Takk 🙂 Blir nok en liten rusletur ut ja- kan jo ikke sitte inne i dette været- kan jo hende det er det vi får av sommer i år 😛 ha ha

    3. Godt å se at du er” i live” og at formen er stigende :)) Nå har det vært deilig med finværet ja .. grått i dag…men ser noe blå himmel i det “fjerne”..så kanskje kvelden blir bra :)) Ønsker deg en fin dag videre <3

    4. Jeg var faktisk litt usikker da jeg våknet i dag, om det var liv laga. Etter å strekt litt på meg fant jeg ut at det var nok det, som det var vondter så det holdt i venstre benet :o))
      Ha en riktig god bedring :o))

    5. Så bra å høre at du lever…det gjør vel jeg også..og har hatt en flott helg! Det gjør noe med meg når været er fint..selv om jeg satt mye i skyggen..for blir for varmt for meg..så lyser sola opp sinnet mitt! Og jeg har sagt det før…legg kameraet til ladning hver gang du har brukt det..så er det alltid fullladet.. Ha en god kveld kjære deg! Nydelige bilder av den nydelige katten!

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg sitter også i skyggen- er ikke så god på å takle varme 😛

      Batteriet har sunt av å bli litt utladet innimellom 😉 Tusen takk 🙂 Håper dere har en fin dag i dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg