HVERDAG- INGENTING Å SI, INGENTING Å VISE.

 

Alt er potte tett så ingenting kommer ut.

 

Jeg satt med pc’en på fanget i går for at jeg skulle skrive noen ord, men jeg hadde absolutt ingenting å skrive om. Det har jeg faktisk ikke i dag heller. Jeg er fremdeles syk! Irriterende nok. Jeg har hostet som en gal i hele natt, så nattesøvn er en smule oppskrytt. Det er så vondt å hoste også, liksom. 

Det føles som om halsen og hele veien ned er potte tett av slim, men det er liksom ikke noe slim å få verken opp, eller ned. Det gjør bare veldig vondt i brystet å hoste. Og så er hodet potte tett også. Bahh. Når kroppen er i ubalanse fra før så blir absolutt alt mye verre. Jeg er over grensen for mannesyk!


Leon er veldig fornøyd når folk er syke. 

Nei, nå er jeg ferdig med å syte om at jeg er syk. Hvis jeg ikke gir ord i fra meg her inne, så er det derfor, så veit dere det. Jeg har hatt noen hyggelige dager selv om da, med grilling og slikt. Jeg er ikke så mye utenfor dørene at det gjør noe, så hyggelig at det skjer litt hjemme også. Da orker jeg litt.

I dag er det strålende sol for typ fjerde dagen på rad. Man blir jo helt bortskjemt. Jeg oppholder meg uansett i skyggen, men i skrivende stund sitter jeg inne for det er enda bittelitt kaldt i skyggen. Det hjelper nok om noen timer. Nå skal jeg bare pakke meg inn under pleddet og kose litt med Leon.

 

Har du den store gule på himmelen i dag?

 

_________________________

#hverdag #syk #sol #ingenting

_________________________

28 kommentarer

Siste innlegg