HVERDAG- SYK!

 

Med tanke på alle medisinene jeg trykker i meg syns jeg i grunn jeg kan være immun mot alt annet altså!

 

Jessda, jeg har blitt syk! Øyet renner, nesen renner med minst 3 liter i døgnet, halsen klør og er vond så jeg hoster og jeg nyser hele tiden! Når jeg nyser føles det som om at hodet skal eksplodere, noe som er litt rart siden jeg egentlig ikke har vondt i hodet. Enda godt det, for skallebank er irriterende greier! 

Jeg begynte å kjenne det på søndag at jeg begynte å bli litt rar i halsen og i går slo det helt ut. Jeg lå rett ut på sofaen fra tidlig kveld og fikk flyttet meg inn i sengen etter hvert. Jeg hater å være syk! Med tanke på alle medisinene jeg trykker i meg syns jeg i grunn jeg kan være immun mot alt annet altså!

 

Har du hatt en fin start på uken så langt? 

 

____________

#hverdag #syk
____________

22 kommentarer

Siste innlegg