FOTO- TILBAKE TIL BARNDOMMEN.

 

En liten tur i kveldssolen er aldri feil. Litt kjipt at jeg ikke hadde kameraet i bilen!

 

Dagen begynte med å kjøre broren min til et aldri så lite løp han skulle løpe i dag. Lite og lite- vi snakker 9 km! Vi dumpet han på startstreken, og sto og heiet på han som en gal på målstreken. Han imponerte noe veldig, men å fullføre løpet på rett under 49 minutter. Målet hans var under en time. Godt jobba!

Etter det var det å dumpe han hjemme hos han selv, for så å finne sofaen noen timer. Formen er ikke helt på topp i dag, så det var greit å gjøre nesten ingenting i noen timer. På kvelden var det å kjøre han til en bursdagsfest for så å ta en tur til byen for å spise en burger. Jeg døde nesten av sult. 

Etter det tok vi rett og slett en liten rusletur i kveldssolen. Det regnet som en gal i hele går, og etter å ha vært inne i mange timer når det var sol ute måtte vi liksom bare ut å rusle litt. Deilig temperatur og nesten ikke noe vind. Helt perfekt. Vi endte opp med å konkurrere i fiskesprett. Jeg tapte, som vanlig. 


1. Kvakk kvakker. 


2. Jeg fant en maur.


3. Han sto ikke i ro!


4. Sterke dyr.


5. Lader opp til fiskesprett. Ja, jeg måtte spørre hva det het, da jeg kun kunne det svenske ordet. 


6. Steinen er på vei ut i vannet. Nå er jeg spent på hvor mange sprett det blir! 


7. Det blir i alle fall minst to. 


8. Jeg trur den stoppet på 4. Tilbake til barndommen. Gøy!


9. Fint på sin måte. 


10. Stille vann. 

Det blei bare en liten tur på ca. 20 minutter. Petter er hos faren min og koser seg der, så da blir det ikke så mye tur på meg. Like greit, akkurat i dag. Satser på fint vær i morgen og at det kanskje blir en liten rusletur ut da. Jeg føler jeg bør bruke kameraet mitt, når jeg faktisk har det med. Vi får ve se på det.

I dag blei det liksom kun bilder med mobilen, men det var innafor det også. Noen ganger bare er det slik. I kveld er jeg sliten, så det blir ikke så mye mer gjort i kveld, for å si det sånn. Skal vel finne frem en film å se på snart, så da blir det maks avslapping resten av kvelden. Lørdagskvelden sin det.

Jeg har ingen direkte planer i morgen, men det hadde vært litt koselig om jeg hadde fått til å besøke lillesøsteren min og tantetrollene mine i morgen. De bor på svensk siden av grensen og jeg har ikke peil på hvor. Da er det kanskje på tide at jeg finner det ut. Får se an formen i morgen og om de er hjemme. 

 

Har du hatt en fin lørdag så langt? 

 

______________________________________________

#foto #barndommen #fiskesprett #kveldssol #sol #vann 

______________________________________________

18 kommentarer
    1. Nydelige bilder! På det øverste bildet er jo himmelen helt lilla! 😉
      Så flink broren din er! 😉 Og du også som er så snill og er sjåfør.
      <3 Slapp av og nyt resten av kvelden!

    2. EtVennligPuff: Tusen takk <3 Ja, det blei litt "feil" lys på det bildet- ikke alltid like lett med mobilen, men det blei jo fint da 😀

      Ja, han imponerer veldig 😀 Han var med på Barskingen (hinderløp på 8 km i fjor), uten å være trent til det. Han gjennomførte, men trudde vel han skulle dø mer enn én gang underveis. Ha ha.. Så, han har ligget i hardtrening siden i mai i fjor, for siste helgen i mai er det Barskingen igjen- han fikk billett til det i bursdagsgave av meg. Ha ha..

      Må vel innrømme at jeg slapp å kjøre han, jeg satt bare på 😉 ha ha.. Men jeg skulle kjøre da, så jeg hadde jo vært snill hadde ikke en annen vært snill og lot meg slippe 😀 he he.. Men mulig jeg blir å hente noen på fest i natt da 😛 ha ha..

    3. Nydelig lys på de bildene der 🙂 Og bildene i seg selv, fantastiske. Jeg har løpt en mil en gang jeg også…Men det gikk på over en time…Og jeg ble syk etterpå 😀 😛 Det er det jævligste jeg har gjort noen gang, en mil på asfalt…helt grusomt..

    4. En suuuuper lørdag her! 3 forskjellige turer på en dag…. hmmm… 18000 skritt, og sliiiiten! Fiskesprett er moro – og det blir jo alltid iallfall 2.. og ikke alltid flere heller, hihi… 🙂

    5. Så koselig med litt samvær med familien…kos deg! og masse flotte bilder har du fått..selv med mobiltelefon..man må ikke alltid har topp utstyr..men kose seg med det man har…ha en god ny dag!

    6. Flotte og magiske bilder… Spesielt de to med mauen på, hvor trestammen ser ut dinosaur :o)) Så flink broren din var, står respekt av den tiden!

    7. frodith: Ånei, en mil på asfalt er ikke godt :O Det er tortur! Dette løpet var veldig variert-asfalt, grus, skog. brostein og avsluttet på brygge 🙂

      Tusen takk- noen ganger er mobilen litt snill med meg når jeg tar bilder 🙂

    8. Margrethe: Åhh, det hørtes deilig ut! Jeg var på en fin tur i går, men jeg har blitt syk, så orket liksom ikke så mye 😛 he he.. Fiskeprett er gøy- jeg klarte 3, noen ganger bare et plask! Ha ha

    9. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, det var gøy å heie litt på broder’n som har blitt en smule sprek 😛 he he..

      Nei, man trenger ikke alltid topputstyr, men når man finner såååå mange flotte motiver mobilen ikke klarer av så er det litt kjedelig å kun ha mobilen tilgjengelig 🙂 Disse motivene blei bra, men måtte slette veldig mange andre 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg