HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Lite teit å sovne på sofaen da! 

 

Jeg kom meg ikke på jobb i dag som håpet. Jeg fikk ikke så mye søvn som i natt og det kjennes på kroppen. Når hode og kropp ikke samarbeider er det ikke så lett. Men jeg har tatt det med ro i hele dag. Jeg har kun ryddet det ene klesskapet for klær jeg aldri bruker. Det var på tide, for å si det sånn.

Merkelig nok ryddet jeg skapet for ting jeg ikke brukte i høst også, likevel hadde jeg en del klær jeg ryddet ut  dag også. Det blir litt sånn at man trur man kommer til å bruke den buksen, eller den genseren, men når jeg ikke har tørket støv av de siden i høst så bare kvittet jeg meg med det nå likevel. 


I mangel på noe å legge ut. 

Men nå er i alle fall det ene skapet ryddet, så da gjenstår det bare et skap til. Der er det mest bare treningstøy, kjoler og joggebukser og den slags. Ikke like mye å rydde, trur jeg. Tok veldig mye fra det skapet i høst. I tillegg til å rydde skap i dag har jeg fått bestilt time til skifting av dekk på bilen. 

Jeg har null sjanse å gjøre det selv nå. Har time til onsdag, så det blir bra. Jeg kjører på piggdekk, så jeg gleder meg i grunn til å slippe å høre på det bråket fra dekkene. Nei, på tide å ta litt kveldstell vel så jeg kan komme meg i seng. Jeg har sovet på sofaen i kveld, men håper jeg får sove likevel. Nattinatt. 

 

Skifter du dekk på bilen selv? 

 

____________________

#hverdag #natten #sove

____________________

14 kommentarer
    1. Nei…skifter ikke dekk selv..det har man menner til..jeg punkterte en gang..og fikk en vilt fremmed mann på bensinstasjonen til å hjelpe meg…har vel aldri gjort det helt selv før..men har hjulpet til da..så vet jo hvordan man gjør det…det får holde…hihih.. håper formen er bedre i morgen! ha en god natt!

    2. Du er så pen! 😀 <3
      Ja, jeg kan rydde ofte i klesskapet jeg også, men det blir liksom aldri noe mer plass inni der 😛 Selv om jeg aldri kjøper meg klær nesten ;o
      Her har det vær skikkelig uvær, så de som hadde skiftet til sommerdekk stanset hele E18 i morges xD

    3. Vet veldig godt hvordan det er når kropp og hode ikke gidder å samarbeidede noe særlig, ja. Nå har ikke jeg jobb eller noe annet jeg må rekke og stå opp til lengre, utenom en sjelden terapi time i måneden, så heldigvis er ikke dette noe jeg personlig strever noe særlig med å få til lengre. Men jeg husker hvordan det kunne være på sitt aller verste.
      Det aller verste nå i nyere tid er vel egentlig sånn med tanke på når døgnrytmen har snudd sånn at jeg sover hele dagen og er oppe om natta bare, under perioder jeg egentlig føler meg kreativ og har en god del ideer, men at det ikke er så lurt å legge ut de forskjellige tingene der og da siden det nesten ikke er noen som er oppe uansett.

    4. Og det var et fint bilde av deg 🙂
      Håper formen stiger <3
      Jeg skiftet alltid dekk på bilen før..............hatt forskjelllige biler..... og det snes jeg har vært helt ok.....men nå sliter jeg mere med helsen så mine dekk er på hotell 🙂 Også leverer jeg bilen og får de skiftet 🙂

    5. Jeg skal også rydde i skapene mine å kvitte meg med ting jeg ikke har bruk for. Det er et tiltak å begynne, men det må gjøres. Har du vurdert å ha dekkene dine på Dekkhotell? Når kroppen min ikke orket å slepe på dekkene lenger, leverte jeg dem på Dekkhotellet. Da bestiller jeg bare time, levere bilen og de ordner alt for meg. Der jeg har mine koster det 1200,- i halvåret, som er for oppbevaring og skifting av dekk :o))

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: He he.. Jeg må føle meg selvstendig og være avhengig av noen så dekk har jeg lært meg å skifte, men jeg gjør det ikke med mindre jeg absolutt må 😛 ha ha

    7. Søtmonsen ): Aww <3 Takk <3

      Det er rart det der? For sist kastet jeg jo over to bæreposer og hadde vel en bærepose som jeg gav videre til slik veldedighet- det som var helt og pent liksom- men likevel blir det aldri bedre plass i skapet, selv om jeg ikke har handlet noe i mellomtiden. Har kjøpt en bukse og en genser og noen sokker, men det tar jo ikke såååå mye plass i forhold til hvor mye jeg har kastet :O ha ha

    8. Aylar Von Kuklinski: Ja, snu døgnet kan være litt teit til tider. Jeg har vært litt der selv, men mest fordi medisinene gjør at jeg sover hele dagen og så får jeg ikke sove om natten pga smerter og så sover jeg neste dag og får ikke sove om natten fordi jeg har sovet alt for mye. Har fått litt bedre kontroll på den biten nå, men det hender jo jeg ikke får sove pga smerter :/

    9. Etdiktomdagen: Tusen takk <3 Formen er ikke så mye bedre, men har vært på jobb på trass.. Får vel kjeft av legen i morgen.. He he..

      Jeg kan skifte selv, men når formen er som den er så har jeg null sjanse, så i morgen blir det å levere den på verkstedet så de fikser det 🙂 Det er verdt de 350 kr altså 😛

    10. Vera Lynn: Får se om jeg orker skap nr 2 i dag, men tviler i grunn 😛 Må fikse så mye annet i dag 😛 Nei, dekkene på dekkhotell gidder jeg ikke- syns det er alt for dyrt 🙂 Som regel skifter jeg de jo selv, men akkurat nå orker jeg ikke det, men skal alltid greie å hive de inn og ut av bilen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg