HVERDAG- NYE VÅR- OG SOMMERSKO PÅ VEI!

 

Noen ganger må man bare gå for andrevalget.  

 

//annonselink


SKO // HER

Noen fikk kanskje med seg at jeg ønsket meg veldig noen nye Nike-sko? Vel, jeg ønsker meg fremdeles nye Nike-sko, men jeg kan ikke vente til sommeren er over før jeg får de! Jeg fikk mail om at de endelig hadde kommet på lager i min størrelse. I samme sekund logget jeg meg inn til at de var utsolgt!

Frustrerende. Jeg gav det en uke til, men nå gadd jeg rett og slett ikke å vente lenger. Våre har vært her lenge, og det er fremdeles hull i de gamle skolene mine. Så i dag gikk jeg rett og slett for andrevalget mitt, som er nye adidas-sko. Jeg er like fan av adidas som jeg er av Nike, så det blir veldig bra.

Nå gleder jeg meg bare til de kommer så jeg endelig kan få noen gode sko å gå på. De gamle Nike-skoene mine er det som sagt hull i, noe som merkes godt når man tråkker på en stein akkurat der hullet er! Eller når det regner ute og man blir søkkvåt i sokkelesten. Man kan bli gretten for mindre, har jeg hørt. 

 

Liker du adidas? 

 

_______________________________________________

#hverdag #sko #vårsko #sommersko #adidas #sneakers

_______________________________________________

12 kommentarer
    1. De ser jo flotte ut..men er de gode på foten! demping osv…så litt “flate” ut…Jeg er blitt så kritisk til sko etter å ha slitt med rygg, hofte og nå bena…Men til lite bruk går jo alt..flotte var de..og håper du får de snart da…Jeg kjøpte spesialsko som gjør at du går riktig og avlaster resten av skjellettet.. er gode, og tror de hjelper noe på hælene..for kan gå litt lengre uten å få vondt..men vondt får jeg okke som..vist jeg går for mye.. og langt..som i dag…grrrr…

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Disse er nok ikke verdens beste når man har plager, men er skoene for vonde pleier jeg å ha såle i 🙂 Og jeg sitter jo på jobb hele dagen, og skal IKKE (får se hvor lang tid det tar) bruke disse på tur med hundene- disse skal holde seg hvite 😉 ha ha..

    3. Nå er det sånn at jeg sjelden ser så mye på merker på verken klær eller sko 🙂 Og jeg sliter jo ikke sko heller.. Hadde det ikke vært for ei som tar meg i ørene av og til.. så hadde jeg vel gått i konfirmasjons skoene ennå 😛 😀

    4. dedicat: Ha ha.. Slik var jeg før- desto mer slitt skoene var, desto bedre var de å gå i. Moren min blei så lei til slutt at hu kastet skoene mens jeg sov, eller noe, for da måtte jeg ha nye! Bahh. Ha ha…

      Jeg er ikke opptatt av merkeklær og slikt. Kjøper det jeg syns er fint og behagelig. Noe på billigbutikker og noe på litt dyrere, men ikke alt for dyre butikker 🙂 Men akkurat sko er jeg litt mer nøye da de gjerne tåler litt mer og føles bedre på beina 🙂 Men jeg har billigsko fra blant annet H&M og de er både kule og helt ok å ha på beina 🙂

    5. Margrethe: Gleder meg sååååå til de kommer <3 Skal IKKE bruke de på tur i skogen med hundene! Det sa jeg om de jeg kjøpte fjor også- tok bare en liten uke før jeg glemte å bytte sko når vi skulle i skogen. Ha ha.. De var ikke hvite og fine lenge, med andre ord 😉

    6. Jeg lurer litt på om det var Adidas, de siste skoene jeg kjøpte meg. Men sant og si, har jeg knapt sett dem etter jeg kjøpte dem, fordi datteren min skulle låne dem da hun skulle telta i EM. Og siden har jeg rett og slett glemt dem. Vi bestemte at vi skulle ha dem sammen 😉 De var utrolig gode å ha på foten, og jeg er veldig kresen.
      Fine sko de du har fått deg. Klart det er frustrerende når skoene du hadde pekt deg ut, ikke er å få tak i. Merkelig at de ikke kan ha stor nok forsyning liksom?
      Kjekt med nye sko. Og mye bedre med sko uten hull i ja. Blir nok mye bedre turer med de nye skoene. Gratulerer så mye <3

    7. Søtmonsen ): Jeg må ha sko jeg liker liksom 🙂 Er de for vonde å gå på putter jeg i en ekstra såle, så blir det sikkert bra 🙂 Har aldri vært plaget med at skoene ikke er gode, bortsett fra når jeg hadde converse sko- fy fasiken de var fordelig vonde å gå med! Skobutikkdamen sa jeg var den eneste som turte å si det høyt- ha ha.

    8. Eva: He he… Kjenner til det der- har en lillebror som pleide å stjele mine sko når vi var yngre. Jeg var typ 16 år og klikket så klart i vinkel! Ha ha..

      Gleder meg til de kommer. Har veldig lyst på de andre, men disse var en god nummer 2 altså, så jeg er veldig fornøyd 😀 Kunne ønske de hadde de gamle adidas skoene fra 90 tallet- de svarte. De var så utrolig gode på foten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg