FOTO- PÅ VEI TIL HAVSYN.

 

Noen ganger må man bare gå litt.

 

Det er sol i dag så jeg tvang meg selv ut på tur. Petter takker aldri nei til tur, så han var bare glad. Vi gikk opp til Havsyn. Vi gikk litt sikksakk der oppe for å liksom bare se oss litt rundt. Det er jo mange flotte ruiner av hus der oppe, og grotter i fjellene. Og blomster, så klart. Man kommer ikke utenom blomster.


1. Jeg syns de er så stilige.


2. Bakgrunnen blei mer forstyrrende enn jeg så for meg.


3. Eføy.


4. De liksom bare sto der så fint oppe på mosen på et stort tre.


5. Denne sto der bare helt aleine.

Når vi kom opp til Havsyn hadde noen tatt seg bryet med å bygge en stor haug med stein. Jeg greier ikke å huske hva de egentlig heter, så haug med stein får være nok. I første øyekast var den forstyrrende stor. Den ødela utsikten min! Den var så stor at den fikk Petter til å se bitteliten ut. Det går an.


6. En bitteliten hund ved siden av en stor haug med stein.


7. Det blåser litt, som man kan se på øret.


8. Han er ikke helt gal altså.


9. Han fant bare en pinne liksom. 


10, Så vakker som han er!

Det blåste litt oppe på Havsyn, men det var ikke så kaldt egentlig. Mellom vindkastene var det veldig varmt faktisk. Det var veldig deilig å gå tur i dag, selv om det ikke var den lengste turen. 4.1 km la vi bak oss. Men vi tok oss god tid, over en time faktisk. Nå skal vi slappe av resten av kvelden. 

 

Veit du hva disse steinhaugene heter? 

 

______________________________________

#foto #havsyn #hund #blomster #eføy #utsikt

______________________________________

28 kommentarer

Siste innlegg