FOTO- RUSLETUR VED LINDESNES FYR.

 

Noen ganger er man heldig med været.

 

I går var vi en smule rastløse. Litt kjedelig når det regner ute. Ikke for det, vi er jo vanntette, men det er liksom ikke så gøy med regn. Utover dagen så det likevel ut til at det lettet opp litt. Vi heiv oss i bilen og tok en tur ut på Lindesnes fyr. Typisk meg glemte kameraet i gangen! Flaks man har mobil.


1. Løp!


2. Det er bare litt gjørmete der ute. 


3. Shake that ass.


4. Med fyret i bakgrunn.

Vi ruslet bare et lite stykk inn langs Fjellstien. Når vi kom ut dit hadde vi sol mer eller mindre hele tiden og det blåste bare bittelitt. Det er ikke så ofte det er vindstille der ute. Når vi, etter nesten en time, kom tilbake til bilen begynte det å regne. Litt flaks med været. Vi fikk i alle fall en fin tur ut. Deilig.

 

Har du vært på Lindesnes fyr?

 

___________________________________

#foto #bilder #lindesnesfyr #tur #hund #sol

___________________________________ 

18 kommentarer
    1. Synes du fikk noen flotte bilder med mobilen jeg! 😉
      Å være heldig med været er jo alltid herlig! Og ja, jeg har vært på Lindesnes fyr èn gang, for leeenge siden! Tror det var i 2004.. :-p

    2. EtVennligPuff: Takk for det 😀

      Ja, det er alltid kjekt med bra vær når man først kommer seg ut 🙂 Oi, så gøy at du har vært der- jeg bor rett under to mil unna, men er der ikke så ofte lenger, slik som før 🙂 Men veldig flott der ute 😀

    3. Vi får jo like fine bilder med mobilen, så det er ingen krise å glemme kamera hjemme lenger. Jeg har ikke vært på Lindesnes, men håper på å få sjangsen en gang :o))

    4. Vera Lynn: Bittelitt uenig der altså- speilrefleksen min er ute tvil bedre enn mobilen min 🙂 Men, når jeg kun har mobilen holder jeg meg stort sett til motiver som “går an” for mobilkameraet 🙂 Ikke gadd jeg å redigere den skeive horisontalen heller 😛 ha ha.. Skjermen “tåler” jo ikke lys, så man tar jo mest bilder i blinde og satser på de er bra nok når man kommer hjem og kan se hva man tok- disse blei ikke så verst likevel 😀

    5. Ja det er herlig å være litt heldig! og komme hjem, og det begynner å regne..ja da føler man seg heldig! Flotte bilder! og deilig å få seg en tur!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg