HVERDAG- OPPDATERING UKE 13 OG 14.

 

En liten oppdatering over de to siste ukene. 

 

Uke 13

 

Mandag: Jeg liker farger! Jeg prøver å få inn litt flere farger i heimen. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Jeg er Frittstående hudpleiekonsulent for Mary Kay Inc. Med det fulgte det brått et valg jeg ikke trudde jeg måtte ta. Men, valget er tatt og så lenge man fortsetter å kjempe for tettferdighet er det et valg jeg står for! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget!

Ellers er jo den evige jakten på nye vår- og sommersko i gang. Det er ikke bare lett, spesielt ikke når de skoene man absolutt vil ha er utsolgt alle plasser!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Jeg skal på en måte på en liten reise, men jeg har ikke peil på hvor enda. Spennende.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Formen er ikke så god for tiden. Jeg sover typ hele dagen og hele natten og litt til. Nesten. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Jeg har bestilt meg nytt treningstøy! Gleder meg til det ja. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har våren kommet og det er bare flott!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Noen ganger bare må jeg dele bilder jeg har delt tidligere. Noen har jeg i og for seg aldri delt på denne bloggen, men. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Og så må jeg dele enda et vårtegn! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Petter og jeg tok en liten tur på stranden i dag. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Og så var det alt det dyrehagen greier å prestere da. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 
 

 

Uke 14

 

Mandag: I dag tok vi en liten tur i sentrum, siden vi likevel måtte dit. Litt ekstra sosialisering er aldri feil. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg endelig fått svar på prøvene til Leon. Det hjalp i grunn ikke en dritt, for å si det pent. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Sliten og lei, det er jeg! Lei av å ikke orke å jobbe. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Petter og jeg tok enda en tur på stranden i dag. Denne gangen i storm. Da er det ingen til stede så jeg bryter båndtvangen jeg. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Og så har det nye treningstøyet mitt kommet. I love it!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Tang på stranden trenger ikke bety at det er ekle ting, selv om jeg hater tang. Noen ganger kan alt krimskrams bli til fin kunst. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers skal jeg begynne å skryte av av treningsformen er mye bedre enn noen liker å tru. Jessda. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: For første gang på alt for lenge har jeg fått rumpen i gir og plantet litt blomster på utsiden. Det er ganske så oppmuntrende, faktisk. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Null blogging. 

 

Søndag: Null blogging. 

 

På lørdag tok jeg en tur til Fyresdal for å være der et par dager. Jeg trengte virkelig å komme meg ut av leiligheten, føre jeg blei helt sprø. Jeg har vært i veldig dårlig form, noe jeg i grunn fortsatt er, så jeg har nesten ikke vært utenfor dørene de siste tre ukene. Jeg trengte det nå altså. 

Å gå hjemme så lenge uten å ha energi til en gang å støvsuge gjør noe på humøret. Det har vært noen veldig deilige dager i Fyresdal, til tross for formen. Nå er jeg hjemme igjen og håper formen skal komme seg. Det er grunnen til at jeg har vært fraværende i helgen. Jeg har tatt det med ro, rett og slett. 

 

Hvordan ha dine to siste uker vært? 

 

___________

#oppdatering

___________

8 kommentarer
    1. Fin oppsummering og det har jammen skjedd mye på to uker hos deg da..hihih. ha en god ny uke!

    2. Du, ikke for å sette en veldig dyster gråtone på dette flotte innlegget ditt, men.. Jeg har tenkt litt på det siste.
      Du har jo fulgt meg og mitt bloggunivers en liten stund nå, (siden i går eller noe?), og jeg din. Så vi har jo ihvertfall gjort oss et par tanker om hvordan det er hjemme hos den andre også videre, hva den andre liker også videre.
      Helt ærlig nå. Hvordan tror du det hadde gått om vi hadde flyttet sammen en dag? Eller, for å være litt mer direkte. Hvem tror du hadde blitt drapsmann/ kvinne først? xD

    3. frodith: Ja, det var veldig deilig å bare gjøre minst mulig <3 Hadde nydelig vær så satt mye ute 😀 Da gleder vi oss til bedre tider for deg <3

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, jeg har jo vært hjemme, så har liksom hatt tid og litt ork til å bare sitte å blogge 🙂 God påske til deg og dine <3

    5. Aylar Von Kuklinski: Ha ha.. God spørsmål, men trur likevel jeg må si meg. Men, du hadde likevel være ganske så trygg, for jeg er livredd, som i har fobi, for lik :O Så, da blir det kanskje deg etter hvert likevel 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg