TRENING- DÅRLIG TRENT DU LIKSOM!

 

Ok, så er jeg dårlig trent, men jaggu hjalp det med ordentlig treningsundertøy likevel!

 

Noen husker kanskje at jeg skrev et innlegg der ene tantebarnet mitt, som trener håndball ganske hyppig, bare så dumt på meg og kalte meg dårlig trent, når jeg spurte om det var noen spesielle undertøy man kunne bruke så man ikke trengte å vri opp trusen etter hver trening. Oi, det var en lang setning! 

Vel, dette innlegget er egentlig til henne! For litt siden kom jeg over en sport-bokser fra Pierre Robert. Jeg elsker Pierre Robert! Jeg tenkte ikke så mye på det der og da, med dette å vri opp trusene etter trening. Men seriøst, det hjalp med sport-bokser altså. Det er jo et annet stoff enn jeg ellers bruker. 


Sorry for at dere må se det brukte undertøyet mitt. Om det hjelper så er de vasket etter bruk.


93 % polyester og 7 % elastane/lycra. Jeg har ikke peil på det der.

Jeg har kun brukt de én gang, men jeg husker veldig godt at jeg svettet som en besatt den treningsøkten. Ikke én eneste gang måtte jeg rette på trusen fordi den klistret seg til huden og ikke trengte jeg å vri den opp når jeg kom hjem heller. Faktisk kunne man ikke se at jeg hadde svettet i rumpen i det hele tatt!

Dårlig trent du liksom, Eiléen som er så pen! Det hjalp med sportsundertøy, så det så. Så jeg kommer til å skryte på meg at jeg er litt bedre trent enn jeg egentlig er for hver gang jeg trener og ikke trenger å dra den gjennomvåte trusen ut av rumpen. Så, hvis du som meg svetter i rumpen- her er løsningen. 

Og nei, dette er verken reklame, eller sponset innlegg- jeg bare liker å dele gode nyheter. Og så elsker jeg Pierre Robert. 

 

Bruker du sportsundertøy når du trener? 

 

______________________________________________________________________

#trening #dårligtrent #dårligform #undertøy #sportbokser #sportundertøy #pierrerobert

______________________________________________________________________

22 kommentarer
    1. frodith: Ja, herlighet- det var jo en befrielse når man endelig byttet ut den vanlige bh’en 😀 Skjønner ikke hvordan folk klarer å trene i vanlig bh jeg nå 😛 he he

    2. Ja det problemet har jeg også..men ikke bare når jeg trener..for det gjør jeg sjeldent..men når jeg går tur!! da må alt skrelles av når jeg kommer hjem…Men det var jo litt artig du dro frem denne trusen..for jeg kjøpte endel av de i juletider..da var det tilbud på dem her på butikken..for det kom nye fasonger sikkert..Jeg syns noen så litt store ut…men tenkte shit heller..bare jeg som ser de trusene…hihihi..og de er såååå gode!! har noen med enda litt lengre ben..som en skikkelig boxershorts..og den er også god…og jeg føler mer ikke direkte sexy..men heller ikke helt tantete….:-) Men må si jeg er like svett altså…men føles bedre på kroppen når men er svett..så tommel opp!!!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Åhh, jeg elsker når jeg finner Pierre Robert på salg- da hamstrer jeg! Var kun én igjen av denne da når jeg fant den, så fikk liksom ikke hamstret. Ikke finner jeg de i hyllen heller. Men jeg trener jo så sjeldent så greier meg med én enn så lenge 😛 ha ha.. Ja, det er noe med det- den føles mye bedre på kroppen, for svetter gjør jeg enda, men det kjenner liksom ikke på trusene 😀 Jeg er veeeeldig fornøyd ;D

    4. Sandra Marie: Jeg har ikke akkurat så store pupper å holde på plass, men jaggu var det en befrielse når jeg brukte sport-bh første gang, kontra det å trene i vanlig bh 🙂 Jeg gjør aldri det igjen, for å si det sånn, og det begynner å bli noen år siden jeg sluttet med det- ikke at jeg trener så ofte, men 😛

    5. Nei, altså ikke jeg heller, men de rister jo opp og ned da, hahah. Jeg brukte vanlig BH før, syns sportsBH var noe tull. Nå takler jeg ikke å bruke BH på trening, og egentlig bruker jeg endel sånne typer til vanlig og, haha!

    6. Nope, jeg bruker kun bomull. Syntetiske stoffer og meg går nemlig ikke bra sammen, men jammen så den digg ut den trusa 😀 Ha en fin dag, i dag er det styrketrening med gutta….igjen…pjuh. <3

    7. Søtmonsen ): Hvorfor må du slutte med polyester :O I skrivende stund har jeg på meg ULL-boksere fra Pierre Robert. Ha ha… Vil ikke fryse på rumpen 😛

    8. Malin: Ja, de har i grunn alt 😀 Jeg har både tights (korte- rett under knærne), t-skjorte, sport-bh, shorts og nå boksere 😉 he he.. Må vel finne meg noen treningssokker også vel 😛

    9. ladyaugust: I dag har jeg på ULL-bokser fra Pierre Robert 😛 ha ha… Jeg liker best bomull til vanlig undertøy, har noen litt mer syntetiske også, men bomull er mest behagelig- men absolutt ikke når jeg trener, da må den vris opp etterpå 😛 ha ha

      Ahh. Du er sprek altså 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg