TRENING- NYTT TRENINGSTØY FRA STRONGER.

 

Like deilig å ha på som det er flott å se på!

 

//annonselinker


STRONGER / HER – Ikke glem å endre til norsk butikk hvis du ønsker å handle selv.

Først og fremst må jeg bare skryte av hvor flott tøyet var pakket. Det er kanskje ikke det folk flest tenker på, men jeg er opptatt av at varen skal komme trygt frem. Nå er dette bare tøy så det er jo grenser for hvor ødelagt ting kan bli, men jeg setter veldig pris på når pakkene er trygt pakket. 


Nøye pakket!

Treningstøyet var minst like deilig å ha på som det er flott å se på. Valget mitt denne gangen, på tights og sport-bh, falt på Aloha. Jeg syns mønsteret er kjempefint og det har flotte farger. Det passer fint til våren og sommeren, syns jeg. Jeg kjenner jeg blir motivert bare av å se på de flotte fargene.


TIGHTS // HER


SPORT-BH // HER


SINGLET // HER

Det var vanskelig lysforhold ute da solen kom og gikk hele tiden, så det var vanskelig å få frem de riktige fargene på treningstøyet. Fargen er mest riktig slik du ser de innpakket. Flotte og sterke farger. Førsteinntrykket av treningstøyet er veldig positivt! Jeg gleder meg til jeg får testet det skikkelig.

 

Hva syns du om treningstøyet til Stronger? 

 

_____________________________________________________________

#trening #treningstøy #tights #sportbh #singlet #aloha #farger #motivasjon

_____________________________________________________________

30 kommentarer

Siste innlegg