HUND & KATT- OPPDATERING OM LEON ETTER PRØVER HOS VETERINÆREN.

 

Det er nå fem og en halv uker siden vi var hos veterinæren, men vi er ikke kommet noe lenger! 

 

For å ikke gjenta alt jeg skrev i forrige innlegg om Leon går jeg bare rett på sak. Det er ikke likt meg, jeg som kan skrive en hel stil føre jeg kommer til poenget, hvis det i det hele tatt finnes et poeng. Kremt. Jeg har ikke hørt, eller fått tak i veterinæren føre nå, men det hjalp i grunn ingen verdens ting heller.

Avføringsprøvene som blei tatt, tre dager på rad, kom tilbake 100 % negative. Det feiler katten absolutt ingenting den veien heller. Det finnes ikke tegn til noen form for parasitter, eller andre ting som ikke hører hjemme. Det er positivt i seg selv, men det betyr også at jeg er like langt. Det er ikke noe å gjøre. 

Jeg har etter råd fra veterinæren kun gitt han hvit kokt fisk, noe han nå har fått i over en måned. Den eneste forskjellen jeg kan si er at lukten ikke er like jævlig. Det lukter kattemøkk, misforstå meg rett, men det er ingenting i forhold til den lukten som har vært. Det er jo bra i seg selv det, men det hjelper lite.

Mengden og konsistensen er fremdeles den samme, så det hjelper i grunn absolutt ingenting for Leon sånn sett. Jeg er tilbake til null, i grunn. Det eneste jeg kan gjøre, som veterinæren igjen sa, er å prøve meg frem med fór jeg gir. Jeg har ikke flere typer å velge på, så jeg veit i grunn ikke hva jeg skal gjøre. 

Jeg kommer liksom ingen vei og veit ikke lenger hva jeg skal gjøre. Jeg begynte på et nytt fór som er totalt fritt for alt det kan være fritt for rett før vi var hos veterinæren. Jeg skal prøve det litt lenger, da han ikke hadde gått på det så veldig lenge før vi tok prøver. Etter det er jeg helt tom for ideer. Pokker!

 

Jeg er til og med tom for spørsmål!

 

_____________________________________

#hundogkatt #katt #leon #sphynx #nakenkatt

_____________________________________

10 kommentarer
    1. Ja det er jo trasig..men han er ikke allergisk altså? er det sjekket for det? husker ikke hva du har skrevet..ikke så lett når man har prøvd så mye..hva med oftere mat? og mindre mengder..nei..aner ikke…men lykke til!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei, det går visst ikke an å teste for allergi på den måten- det var liksom min plan, men det gikk visst ikke. Eneste måten å finne det ut på var å prøve ulike typer mat og utelukke ting den veier. Altså det jeg har gjort hele veien uten hell. Bortsett fra at han reagerer bittelitt bedre på glutenfritt enn ikke :/ Har også prøvd ulike allergifór uten hell what so ever. Det finnes ingen ting som er prøvd, så jeg veit liksom ikke lenger! Uansett hvor ofte, sjeldent, lite, eller mye han spiser så driter han like jævlig og konsistensen er akkurat den samme.

    3. Hej!
      Är du kanske intresserad av en personlig bloggdesign eller drömhemsida som byggs upp efter dina egna önskemål? 🙂
      Glada hälsningar
      Kashma Izat

    4. Søtmonsen ): Nei, det er liksom bare intoleranse for noe, men jeg veit da pokker hva lenger :/ Trudde jo det var gluten først, men så var han liksom tilbake til sitt vanlige. Nå er jo det fóret jeg siste har kjøpt fritt for absolutt alt, så jeg får jo bare se om det hjelper etter hvert :/

    5. Argh, det er så plagsomt når man streves med noe som man ikke helt skjønner, også går tiden bare mer og mer uten at det hjelper noe særlig.. Uten at jeg skal begynne å sammenligne noe særlig nå så kan jeg ihvertfall si at jeg har strevdes litt selv de siste dagene, men da med noe mer teknisk, så, som sagt skal jeg ikke lage et alt for langt sammendrag hvor jeg sammenligner disse to situasjonene nå. Men poenget er, jeg kan forstå fortvilelsen, kinda.
      Forresten, hvis du betaler meg 200 kroner i timen så skal jeg jobbe på til jeg har fått satt sammen en hel bok til deg som inneholder spørsmål du kan ha mot slutten av fremtidige blogginnlegg. En diger bok med alle verdens kategorier. En bok så stor at til og med Lothepus er blitt en egen kategori med minst 10 sider med masse, masse spørsmål du kan bruke.
      Forresten, den lønna.. Hever den til 1000 jeg. 🙂

    6. Aylar Von Kuklinski: Ha ha ha… Trenger i grunn ikke hjelp til spørsmål- spørsmålene mine henger gjerne ikke sammen med innlegget innimellom heller 😛 En grei måte å sjekke hvem som kun svarer på spørsmål, og hvem som faktisk leser 😛 ha ha.. Så, jeg sparer meg de mangfoldig tusen kronene på den jobben altså 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg