FOTO- EN LITEN TUR PÅ STRANDEN.

 

En liten rusletur er bedre enn ingen tur. 

 

Jeg tok med meg Petter en liten tur inn til Spangereid. Det er overskyet ute, men soler glimter til innimellom. Temperaturen er ikke til å klage på, uansett. Det er veldig deilig ute nå, faktisk. Det har regnet mye denne uken, så det var deilig med en liten tur ut hvor man faktisk også fikk sett solen litt. Deilig! 

Vi tok en liten rusletur på stranden. Det var litt folk ute i dag. Ikke veldig mange, men noen. Det spilte i grunn ingen rolle for oss i dag. Båndtvangen begynte i går og jeg hadde ingen planer om å bryte den i dag. Kremt. Det var litt kjipt å oppdage at jeg hadde noen flekker på linsen som ødela bildene da.


1. Deilig på stranden. 


2. Se så liten Petter ser ut! En liten søtfis.


3. En staselig guttetass da.

Jeg hadde ingenting med som gjorde at jeg fikk fjernet flekkene fra linsen, så det blei ikke mange bildene i dag. Den ene flekken syns veldig godt på det første bildet, men minner mer om litt tåke på de to andre. Litt kjedelig at jeg ikke oppdaget flekkene før vi dro, men sånn er det noen ganger. 

Det blei ikke en veldig lang tur, men nok til at vi fikk litt frisk luft i alle fall. Formen er ikke helt på topp så jeg greier uansett ikke å gå så langt. Vi blei sittende en liten stund å bare nyte utsikten fra stranden. Det var mye fugleliv i dag. Kråke, svane, hegre, div småfugl og så klart måke. Mange flotte lyder.

 

Er det fint vær hos deg i dag?

 

_________________________

#foto #strand #hund #vår #sol 

_________________________

18 kommentarer
    1. Så flotte bilder! og ja, det er sååå kjedelig med flekker!! grrrr…jeg kan bli så sur..vist jeg ser det..men har alltid en pussefille i lomma…så oppdager det som regel etter noen bilder da..Ikke lett å se..men så det på det øverste i barten ja..Så deilig å få en rolig å solfylt dag for deg! Ha en god kveld også!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg trudde først det var selve skjermen som var skitten, men det hjalp ikke så mye å tørke av den 😛 ha ha.. Tok litt tid før jeg oppdaget det også, siden jeg tok bildene i “blinde” og ikke så på bildene før etter at jeg hadde tatt noen- flekken traff for det meste midt i fleisen og øyet på Petter 😛 ha ha.. Men men, når jeg først oppdaget det og ikke fikk de vekk så fikk jeg i alle fall lagt den på utsiden av motivet 😛

    3. Det der har skjedd meg også, og er så innmari kjedelig. Tross alt syntes jeg du har fått noen flotte bilder av gromgutten din. Han er jo bare så skjønn :o))
      Her i Oslo ble det ganske fint vær etterhvert, og det ble også ganske varmt ute på balkongen hvor kattene og jeg hadde plassert oss.

    4. Vera Lynn: Det er så typisk- pleier jo å ha med noe å tørke bort klin med, men hadde så klart glemt det i dag 🙂 Men men 🙂

      Så deilig 😀 Jeg sitter sjeldent ute i disse tider, for det er skygge hele dagen der jeg kan sitte 🙂 Men kjekt om sommeren siden jeg ikke liker å oppholde meg i solen, da er det helt greit med skygge 🙂

    5. EtVennligPuff: Tusen takk 🙂 Jo, på det første bildet er det en stooooor grå flekk, ser kanskje ut som tåke, midt i barten på Petter. Han er ikke grå i ansiktet liksom 🙂 På de andre bildene ser man det ikke så godt hvis man ikke veit hvor man skal se for da ser det bare ut som bittelitt tåke 🙂

    6. Søtmonsen ): He he.. Petter har en stooooor grå flekk midt i barten- hele snuten i grunn. Han er ikke grå i ansiktet, så der er den stoooore flekken, som også gjør at barten han ser litt grøtete ut 🙂

      Ja, vi koser oss i hverandres selskap 😀

    7. Søtmonsen ): Nei, hvis jeg ikke hadde sagt noe i det hele tatt er det ikke sikkert det er så mange som hadde sett det- jeg er styrt av detaljer, så jeg ser alt. Ha ha..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg