FOTO- ET LITE KNIPPE AV GAMLE FAVORITTER #5

 

Jeg er alltid på jakt etter de morsomme, kule, flotte og spennende bildene. Wow-faktoren er bare en bonus og dukker kun opp en sjeldent gang når jeg minst venter det. 

 

Foto er gøy, alltid. Jeg har tatt mange tusen bilder gjennom de siste årene, men kun et lite fåtall blir delt. Det er ikke så ofte bildene blir bra. Men noen favoritter får jeg alltids. Ikke nødvendigvis fordi bildet i seg selv er teknisk bra, men fordi bildet gir meg en følelse jeg liker.


1. En liten dråpe langt inn i skogen.


2. Søteste Petter. Bildet er tatt på 1-års dagen hans, faktisk.


3. Fineste Trier og fineste Lillemor.


4. Trier elsket snø.


5. Verdens mest fantastiske Spliff.


6. Høsten er flott i farger.


7. Lille Iimo. 


8. Favoritt soppen min ever!


9. Nyperoser.


10. Søteste baibis Petter.

Det var nesten alle årstidene da. Bare våren som ikke er direkte representert her. Men, vår og sommer er jo noen ganger nesten det samme, så. Jeg syns det er gøy å se tilbake på bilder. Spesielt litt eldre bilder av Trier og Lillemor. Savner de veldig! Iimo også. Det er alt for stille her hjemme nå. 

 

Har du mange favorittbilder?

 

__________________________________________

#foto #favoritter #bilder #hund #natur #sopp #årstid

__________________________________________

32 kommentarer

Siste innlegg