TRENING- NYTT TRENINGSTØY PÅ VEI.

 

Nå skal trening bli gøy!

 

//annonselink


STRONGER TRENINGSTØY // HER

De siste ukene har treningen stått litt på stedet hvil pga formen. Jeg prøver å gjøre alle disse uttøyingsøvelsene jeg har fått fra fysioterapeuten, men det er ikke bare lett når halve kroppen har gått i lås og man ikke er så veldig bevegelig i det hele tatt. Men, det er bedre enn å ikke bevege seg noe. 

Våren nærmer seg med stormskritt og da kan man satse på at det også blir litt mer ute-trening. Jeg var en runde i skapet mitt i går for å sjekke ut treningstøyet jeg har og det var ikke det mest inspirerende jeg har sett. Jeg liker farger! Jeg har noen fargeglade t-skjorter, men alle bukser er svarte. 

Jeg bestilte derfor nytt treningstøy i går, fra Stronger. De har utrolig fint treningstøy og det er mange fine mønster og farger å velge på. Jeg valgte så klart noe jeg syns passet til våren, slik at man føler seg litt fresh. Det er rart hvor mye farger har å si for litt ekstra motivasjon. Nå skal trening bli gøy!

 

Får du mer motivasjon av fresht treningstøy?

 

_____________________________________

#trening #stronger #treningstøy #motivasjon

_____________________________________

23 kommentarer

Siste innlegg