HVERDAG- FARGER HER OG DER.

 

Jeg liker små detaljer med farger her og der. 

 

Sakte, men sikkert blir litt av hvert byttet ut, mens andre ting bare blir kastet. Jeg liker små detaljer med masse farger. Det trenger ikke være masse farger overalt, men en farge her og en farge der gjør meg glad. Og så liker jeg så klart én ting med masse farger på. Farger gjør meg glad, rett og slett. 

I dag er det denne fargeglade lille kisten som har tatt plass i hjemmet. Den skal få pynte opp badet, trur jeg. Hva den eventuelt vil oppbevare får tiden vise. Jeg syns den er fin nok som pynt så den kan bare være en fargeglad ting for nå. Praktisk kan den bli en annen gang. Man trenger ikke ha ting i alt.

 

Liker du farger?

 

___________________________________________

#hverdag #nytt #interiør #farger #kiste #oppbevaring

___________________________________________

18 kommentarer

Siste innlegg