HVERDAG- HA EN FIN DAG.

 

I dag er en flott dag, skikkelig vår. 

 

Jeg skal om ikke så veldig lenge til legen en tur. Ny sykemelding må ordnes, Denne gangen må jeg dessverre øke sykeprosenten i stedet for å redusere den enda litt til, som har vært målet. Men, jeg skal ikke sutre så mye over det. Jeg får bare lytte til kroppen når den på nytt streiker for harde livet.

Jeg skal heller bare fokusere på at jeg kan jobbe, om så bare litt en liten periode. Jeg er fast bestemt på at jeg skal tilbake 120 %, men det vil muligens ta lenger tid enn jeg vil. Uansett, i dag er en flott dag, skikkelig vår! Så jeg ønsker dere alle en fin-fin dag, uansett vært. Jeg kommer tilbake i morgen. 

 

Er det flott vær hos deg i dag?

 

________________

#hverdag #vår #sol

________________

18 kommentarer
    1. Det er ikke alltid kroppen gjør det hjernen og hjertet vil. <3 Men av og til må man bare høre etter! Jobb, er ikke det viktigste i livet, at kroppen fungrer er viktigere! <3
      Så herlig dere har fint vær! Her er det snøstorm.. :p
      God klem

    2. Det har vært nydelig vær her i dag. Og den slitne skrotten min har bare slappet av i solveggen 🙂 Jeg dristet meg også til å hive jumperen, og få litt sol på hvit hud. Herlig altså 🙂
      Jeg håper det går den veien du ønsker etterhvert, selv om det er et tilbakeslag når det går motsatt vei enn det som var målet.
      Jeg skal til legen i morgen jeg, og få svar på noen prøver 🙂
      Vi får krysse fingrene for at fra nå av skal det gå rette veien med oss begge <3
      God klem 🙂

    3. Håper det gikk bra hos legen! og så synd å høre at det ikke går den rette veien..eller, at det tar så lang tid med den rette veien…hihih..Da er det jo den tålmodigheten da…Knall vær her i dag også..Ha en god kveld!

    4. EtVennligPuff: Ja, det er helt sant 🙂

      I dag var jeg å kjørte bil, og skulle liksom “hjem”. I hodet mitt svingte jeg inn riktig vei, men det tok meg et par kilometer før jeg skjønte at bilen ikke gikk samme veien som hjernen- bare en liten omvei heldigvis 😛 ha ha.. Teit eksempel, men det var litt komisk 😛

    5. Eva: Det er deilig å kjenne at solen faktisk varmer litt 😀

      ja, en liten bump i veien, så får det heller bare ta litt ekstra tid 🙂

      Lykke til hos legen i dag <3

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: En liten bump i veien, håper jeg. Så får det heller bare ta bittelitt lenger tid <3

      I dag er det også fint- og faktisk varmt i solen, så lenge man ikke får vind på seg. He he..

    7. Søtmonsen ): Det hadde vært mye enklere om både kropp, hjerne og hjerte hadde snakket samme språk! Men men, satser på det er en liten dump i veien bare og at det går radig oppover igjen 🙂

    8. Den lille Pandaen c:: Her det det så flott vær, både i går og i dag og det skal bli flott i morgen også- da blir det skogstur med en gjeng av familien 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg