BLOGGERE- VERDENS BESTE FRODITH.

 

Det som er det flotteste med blogg, syns jeg, er at man blir kjent med så mange fantastiske mennesker.

 

Jeg har blogget i ganske mange år nå og har gjennom de årene blitt kjent med mange flotte mennesker, noen mer enn andre. Selv om man aldri har møtt bloggerne personlig, føler man likevel at man kjenner dem. Det er en fin følelse, når man sitter her inne og kommuniserer på forskjellige måter. 

Noen ganger kommer man over ting som nærmest roper navnet på en annen person. En ting man føler passer perfekt til noen. Flere av dere fikk med dere at jeg hadde funnet noe som kom til å dukke opp i postkassen til en bloggvenn i løpet av uken. Jeg sa aldri hvem den var til. En klar overraskelse.

Her er overraskelsen, og de som ikke allerede har fått det med seg skjønner kanskje allerede nå hvem som har fått den:

Frodith er en av de jeg har fulgt aller lengst her inne, og selv om jeg aldri har hatt gleden av å møte henne personlig, enda, så føler jeg likevel at jeg kjenner henne på mange måter. Hu er jo ei så sprudlende jente som gir så mye av seg selv, og som er opptatt av at andre rundt henne skal ha det bra.

Når jeg tilfeldigvis kom over dette flotte Peter Pan-bildet tenkte jeg på Frodith med en gang. Den var så perfekt til henne, på den måten jeg har blitt kjent med henne her inne. Jeg trur også at den passer perfekt til henne, ikke bare her gjennom bloggen, men i det virkelige livet også. Sprudlende og fargerik. 

 

Har du hatt gleden av å møte Frodith på utsiden av bloggblokken?

Syns du dette bildet passet perfekt til Frodith?

 

_____________________________________

#bloggere #frdith #overraskelse #blikjentmed

_____________________________________

24 kommentarer
    1. Så fantastisk koselig – og ja det fortjener hun:) Har aldri møtt henne – men føler energien hennes jeg også… Fantastisk person. Passer perfekt for henne:)))) sprudlende, gavmild og ønsker alle vel…. og for ikke å glemme sprella som gir oss glede i hverdagen:)

    2. Helt perfekt til Frodith denne her ja! Og jeg er så veldig enig med deg ang. beskrivelsen av henne! <3 Så flott og herlig dame, mener jeg også helt uten å ha møtt henne på ordentlig!
      Også må jeg si at jeg synes at du er ganske super også!

    3. EtVennligPuff: Tusen takk- hu er jo helt super, og jeg tenker som så at dette bildet egentlig er fra alle oss som syns det, og ikke kun i fra meg <3

      Aww, tusen takk <3 Du er jo helt super du også <3 Og jeg likte godt navnet "magiskliv", men nå blir jeg så glad over et vennlig puff liksom 😀 Flotte navn 😀

    4. SV: Så morsomt at du liker, begge, navnene! Hadde vært litt dumt om du bare hadde likt “Magisk Liv”, nå som jeg ikke skriver der lenger! Men koselig at du liker dèt også! 😉
      Gaven var jo fra deg, og det var utrolig koselig av deg også! <3 Men, det er jo et "bevis" på en måte, hva vi alle føler og tenker! 😉

    5. EtVennligPuff: Ja, begge navnene er jo flotte 😀

      Jeg syns det er et bevis for det altså- har lest i kommentarfeltet hennes på det innlegget og det er tydelig at det er mange som er enig med meg der <3

    6. Skjønner godt hva du mener at denne ropte på deg når det gjaldt henne ja 😀 Passet henne så fint, og du er jo så super som gjorde noe så koselig for henne også <3 Supre begge to <3

    7. ja det er så sant…Mange av dere føler jeg også at jeg kjenner..og dette bildet passet perfekt til Frodith! Så herlig! og du er også en av de her inne jeg føler jeg kjenner..og som jeg er super glad for at jeg er blitt “kjent” med..Dette fortjente henne og hun ble jo så glad også…Tommel opp! Både for bildet, deg og Frodtih!

    8. Jeg ble jo så glad atte 🙂 Du gjorde virkelig dagen min til en herlig dag, og det var den ikke i utgangspunktet som du vet. Den skal få en fin ramme og et eget sted. Jeg skal fotografere når jeg får den opp 🙂 Vi møtes vi Elin, det er jeg sikker på. Vi kjenner jo hverandre fra før, så det er bare å finne et sted og en tid, så går det andre av seg selv 🙂

    9. Ja, dette passer perfekt til henne. Fargerik, kreativ, og lett 🙂
      Jeg har møtt henne 🙂 Så jeg vet hva jeg snakker om 😉
      En herlig flott dame, på alle måter <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg