HVERDAG- NOE TIL MEG, OG KANSKJE NOE TIL DEG.

 

Jeg fortsetter i det små og bytte ut litt ting her hjemme som jeg er lei. Noe blir byttet ut og andre ting blir fikset opp. 

 

For en tid tilbake postet ei blogger et innlegg om at hu hadde kjøpt seg noen søte Buddhafigurer i den kjente stilen: see no evil, hear no evil and say no evil. Jeg syns de var så fine at jeg ville ha de selv. Jeg trudde dette var en blogger jeg hadde på listen min, men jeg finner henne ikke noen plass. 

Mulig hu har byttet blogg uten at jeg har fått det med meg? Hvis noen veit hvem jeg prater om er det lov å skrike ut. Jeg veit hu syr og bruker sønnen som modell for å vise. Det er ikke mediakaos.blogg.no jeg snakker om, selv om det kanskje kunne høres slik ut i beskrivelsen. De er kanskje like. 

I alle fall. Jeg er jo ikke så veldig glad i shopping at jeg orker løpe rundt å finne ting jeg kunne tenkt meg. I går måtte jeg likevel på senteret for å kjøpe litt påfyll av hundemat, så da tok jeg like gjerne turen innom denne butikken for å se om jeg kunne finne disse Buddhafigurene. Og det gjorde jeg. De er så fine.


Se så søte da! 


Hear no evil. Say no evil. See no evil.


See no evil.


Hear no evil.


Say no evil.

I går var reine trimturen egentlig når det kom til denne shoppingen. Det var en kunden før meg og det tok så sykt lang tid at jeg ikke orket å vente lenger. Jeg tok meg derfor bryet med å ta turen innom Clas Ohlson for å se om de hadde noe jeg egentlig skulle hatt. Jeg fant ikke det jeg lette etter. 

Det vil si, jeg orket ikke å lete mer etter det, etter 1.5 runder i butikken! Når jeg kom tilbake til butikken med Buddhafigurene var den andre kunden fremdeles ikke ferdig! Ja ja, jeg fikk øvd litt på tålmodigheten og hadde til og med tid til å plukke meg ut et par kopper jeg i utgangspunktet ikke skulle ha. 

Jeg får i alle fall byttet ut noen kjedelige kopper jeg har i skapet også. Hundemat og menneskemat fikk jeg også med meg hjem. Jeg hentet også noen pakker på posten i går, og der var det noen herlige ting jeg har bestilt på nett. Noen ganger blir man positivt overrasket altså. Spesielt av Ulvehundbildet. 


Se på denne fargeglade blidfisen da! 


Dette mystiske røret dukker opp hos en bloggvenn i løpet av neste uke. Jeg kunne ikke la være å kjøpe den til vedkommende når jeg kom over den.

Jeg falt jo helt for det fargerike bildet av en smilende ulvehund. Og den var så klart, som nesten alt annet man finner på nett, mye finere i virkeligheten! den er stor da, ca. 85×70 cm. Jeg som ikke har veggplass. Her må det ommøbleres litt på veggene for denne skal jeg ha opp, en eller annen plass!

Litt usikker på hvordan da, for det er ikke en plakat, men trykt på tykt stoff. Litt som et lerret. Så, jeg veit ikke om jeg skal lete etter en stor nok ramme, eller om jeg skal finne et lerret og feste den på der. Jeg får se hva det blir til. Orker ikke shopping på en stund nå, så det blir ikke ramme med det først. 

Og som noen kanskje leste, så vil det dukke opp et mystisk rør i postkassen til en bloggvenn i løpet av neste uke. Jeg avslører ikke til hvem og jeg vil ikke avsløre hva det er før vedkommende har mottatt pakken. Så, noen må rett og slett bare følge med i postkassen sin fremover. Kanskje blir det deg. 

 

Liker du disse Buddhafigurene? 

Blei du litt nysgjerrig på hvem som får en pakke i posten i løpet av neste uke? 

 

_________________________________________________

#bloggere #nytt #interiør #buddha #figurer #bilde #ulvehund 

_________________________________________________

22 kommentarer
    1. Ja de figurene var jo super søte..mener Tone i tonevinningland..som nå har gått over til nouw hadde et innlegg med disse figurene..men jeg husker kanskje feil! Den plakaten av ulvehunden var jo helt nydelig! og ja..veldig nyssgjerrig på hva som er i røret,…og hvem det er til! hihih..Spennende..:-) Du var jammen flink som har vært på shopping!! (vi er jo like der..ikke gøy..) Ha en flott kveld!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Kan det stemme at hu het noe Tvv.blogg.no tidligere??? Hørtes liksom kjent ut, men finner ikke den bloggen :O

      Syns den var så fargeglad og fin 😀

      Shopping er noe herk- var jo helt svett etterpå. Ha ha

    3. Det stemmer..tvv..men hun har sagt hun skulle kutte ut denne på blogg.no helt..og bare være på nouw..så kanskje hun har slettet..

    4. Åhhh så koselig du husker innlegget jeg skrev om disse figurene /) vurderer kanskje å lage meg ny bloggnavn og blogg på blogg.no men er enda litt usikke 🙂

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Da er det ikke rart jeg ikke fant henne 🙂 Men fikk hele bloggen hennes i sta, så da fant jeg henne 😀

    6. Tone: Ja, det var jo et flott innlegg 🙂 Hadde jo tenkt til å linke til det, siden du hadde så flott forklaring med hva de heter og betyr, men jeg fant jo ikke bloggen din i det hele tatt 😛 Men, nå fant jeg deg, så da kan jeg stalke deg litt igjen 😉 Er jo så mye enklere når det er en blogg på denne plattformen 🙂

    7. Hmm, tror kanskje det var Tone som hadde de ;o Hun flyttet over til NOUW ;( Men er ikke sikker altså 😮 Ser at hun har fjernet den helt fra blogg.no nå. De er søte da ^^ Tone Vuong Vinningland 🙂
      For et awsome bilde! 😮 Pynter nok opp veldig fint i stua di, når du finner plass ;P
      Hehe, så spennende da ^^ Nå ble jeg nysgjerrig på hva det er 😛

    8. Jeg synes de figurene er veldig koselige. Men jeg har kun sett dem på bilder. Og da i form av sjimpanser 🙂
      Veldig fint maleri ja. Hørtes spesielt ut med underlaget det er malt på. Håper du fort finner en ramme, sånn at du kan få det opp på veggen 🙂
      Kjekt å bytte ut litt. Jeg har en tendens til å kjøpe nytt, uten å klare å kvitte meg med det gamle 😉 Ups…blir fort litt fullt da.
      Spennende hva som er i røret ja. Jeg får visst følge med å se når du avslører det 🙂
      Ha en superfin dag <3

    9. Jeg er nok ikke den mest tålmodige jeg heller når jeg står i kø, og kunden foran bruker evigheter på noe som kunne vært gjort mye raskere. Jeg har ikke disse fine buddafigurene som du har kjøpt, men jeg har en svart en som sitter lettere henslengt å kikker ut i rommet :o))
      Man blir jo i godt humør av det ulvehund-bildet. Flotte farger og en glad hund :o))

    10. Søtmonsen ): Ja, det var det, og fant henne til slutt med hjelp fra flere av dere 😀

      Ja, gleder meg til jeg får det opp på veggen- man blir jo så glad av farger og spesielt en smilende hund 😀

    11. Eva: Jeg trudde også jeg hadde sett de i aper, men kunne ikke finne de noen sted 🙂

      maleriet er kjempeflott og det gjorde seg ekstra flott på det underlaget- det blei liksom liv i bildet, på en måte 😀

      Jeg har så mye rart overalt, og mye av det har liksom bare fulgt med på lasset underveis- nå er det en del som ryker altså. Skal kaste mer enn jeg kjøper 😛 ha ha.. Mulig jeg kan gi noe til en bruktbutikk i området her 🙂 Synd å kaste fine og hele ting liksom 🙂

    12. Vera Lynn: Egentlig var det ikke kunden som var så treig heller, det var mest betjeningen som skulle drive mersalg og det tar litt tid å overtale folk innimellom 😛

      Når det blei min tur sa jeg bare, som sant er: Nei takk, jeg drikker ikke te. Når hu da skulle selge meg inn med at hu hadde en veldig god te med mange smaker kjente jeg at jeg blei lei 😛 Drikker jeg ikke te, så drikker jeg ikke te- det spiller ingen rolle om den er god 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg