BLOGGERE- FRODITH SIN LILLE VÅR-CHALLENGE #3

 

Frodith har en liten vår-challenge som jeg selvsagt måtte være med på.

 

Dag 3 – Skygge

Elin Slåen sitt bilde.

Dagens bidrag til Frodith sin lille vår-challenge med temaet skygge. Jeg måtte snike inn et hundebilde likevel. Men, jeg er jo med på bildet jeg også, så det får være lov for denne gang. Dataen hadde klikket i dag, så heg har sittet i over en halvtime for å få den til å virke igjen. Da blei det et enkelt bilde.

 

Er du med på Frodith sin lille vår-challenge?

 

________________________________________

#bloggere #frodith #vårcgallenge #challenge “foto

_________________________________________ 

18 kommentarer
    1. Så flott bildet! ja det er jo bare å ha med disse flotte hundene dine da…ikke gjemme bort de “småtrollene” hihihi. ha en god kveld!

    2. Flott skyggebilde av hund og “rytter”..hehe.. neida ser at du står bak :)) Jeg er med noen av dagene.. må spare nakken litt..
      Men alltid gøy med fotoutfordringer :))

    3. frodith: Ja, i går måtte det bare bli sånn. Jeg var såååå sliten etter trening, brukte en halv time på å fikse en data som hadde krasjet i løpet av natten (sovnet til en film) og fikk ikke til å laste opp nye ting, så da måtte jeg bare grave litt i arkivet og dette var det første skyggebildet jeg kom over 😛

      Og jeg la meg rett før kl. 21 og sovnet sånn ca. 21.08.. Sååååååå deilig å føle seg opplagt i dag 😀

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg har de jo alltid med, så tenkte jeg for en gang skyld skulle prøve å finne på noe annet kreativt, men i går var en tung dag, så det måtte bare bli sånn 😛

    5. annebe: He he.. Syns den vinklingen er litt gøy selv jeg, for han er jo sånn stor at jeg kunne ridd på han liksom 😛 Men, da hadde ryggen knukket på han, så det går jo ikke 😛

    6. Eva: OMG- møkkadata! Har fått den feilen 3 ganger på nok så kort tid, og den sletter jo ting som har skjedd innen den og den tiden, så det er jo så frustrerende. Må bli flinkere til å flytte bildene over på den eksterne harddisken 😛

    7. dedicat: Ha ha- han fikk beskjed om å “vente” og da betyr det at man ikke får flytte på seg før jeg sier det er greit.. Det tok meg heldigvis ikke mer enn 3 sekunder å ta bildet, for han sto ikke i ro mer enn fire sekunder 😛 ha ha.. Den dagen var vi faktisk på vei til veterinæren for vaksine, så vi hadde en liten runde i sentrum og der er det jo sååå mange spennende lukter, så han var ekstra glad og giret 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg