HVERDAG- FJÆR MED SPEIL.

 

Jeg hater shopping, men det går helt fint når jeg bare kan klikke det hjem til postkassen min.

 

Noen steder her hjemme er fulle av ting, mens andre steder er så tomme at det ser helt ubebodd ut. Jeg liker farger og litt liv. Det trenger ikke ta helt av, men et par detaljer som skiller seg ut er bare fint. I det siste har jeg sett meg så veldig lei på ting. Derfor har jeg klikket hjem litt enkle ting å pynte opp med. 


Søte små fjær med speil. Plasten sitter enda på, derfor ser de matte og ripete ut. De er blanke og fine under.


De to største er 15×5 cm, mens de små er 10×3.5 cm. 


Søt altså!

Jeg hadde flere forslag på hvor jeg kunne plassere disse, men nå når jeg har fått de hjem og faktisk sett på de veit jeg hvor jeg skal plassere de. Hvor det blir får du bare vente å se til jeg har fått de på plass. Det kan jo faktisk hende at jeg ombestemmer meg innen den tid. Typisk meg, liksom. 

 

Har du slike søte små fjær med speil hjemme hos deg? 

 

______________________________________

#hverdag #nettshopping #fjær #speil #interiør

______________________________________

24 kommentarer

Siste innlegg