HVERDAG- OPPDATERING UKE 9 OG 10.

 

En liten oppdatering over de to siste ukene. 

 

Uke 9

 

Mandag: Noen ganger er oppdatering over forrige uke det eneste man rekker. Jeg er jo på varmtvanntrening på mandager, så det er ikke alltid man rekker så mye mer, siden jeg må løpe ut med hundene så fort jeg kommer hjem for å rekke The Walking Dead. 

 

Tirsdag: En liten oppdatering på Leon etter veterinærbesøket. Han er uten tvil et kapittel for seg selv.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers er det natten. Formen er ikke helt på topp og det føles som om jeg har svelget en oppblåst badeball!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Etter at jeg hadde vært på butikken stoppet jeg på vei hjem bare for å ta noen bilder. Det var liksom vår i dag!


Trykk på bildet for å se resten av bildene. 

 

Torsdag: Jeg er så absolutt ikke i form om dagen. Det blir mye spysnakk på bloggen ja. Skal ikke linke til det innlegget en gang.

 

Fredag: I dag har jeg også stoppet på vei hjem fra butikken bare for å knipse litt bilder. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene jeg tok. 

Ellers har hundene og jeg vært ute for å gå, bare for å gå. Noen ganger er det veldig deilig!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Det er ikke så vanskelig å få høy puls bare man går inn for det. Det var tungt!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Jeg besøkte en kompis og datteren hans i går. Vi spilte Disney-monopol og skravlet til alt for seint. Sånn kan det gå. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers blir det en del statuser om dyrehagen min i løpet av en uke. Det kan være litt gøy.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Uke 10

 

Mandag: Noen ganger drømmer jeg helt syke drømmer!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Endelig kom kjolen jeg hadde bestilt for en tid tilbake! Nå er jeg klar for photoshoot igjen!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: I dag har vært en sånn dag der alt skal skje på en gang. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers er det alltid gøy hos Frodith! Hu finner på så mye gøy for oss andre at det er umulig å ikke trives inne hos henne. Spesielt de flotte tegningene hu lager av oss. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Alle de gjemte musklene. Jess, jeg har trent! Trykk her hvis du vil lese om det. 

 

Fredag: Jeg kan ikke redde hele verden. Noen tanker om tiggerne på utsiden av butikkene.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers blir det en rolig start på helgen her i huset. Deilig!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: I dag har jeg noen tanker om alle de falske folkene som er ute å sprer dårlig stemning. At folk gidder ha slike folk rundt seg skjønner jeg ikke. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Quotes er alltid kjekt. Noen får en til å tenke mer enn andre. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Petter og jeg tok en tur til Havsyn i dag. Det var en tung, men likevel deilig tur. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra turen. 

Jeg blei også inspirert av mitt eget kveldsmåltid til å skrive litt om det å pynte på sannheten. Som blogger trur jeg man gjør det ganske mye. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Det var mine to siste uker. Selv om den første uken var preget av dårlig form, så har det vært greie uker likevel. I alle fall i forhold til blogging. Formen er stadig stigende, selv om det går et par skritt tilbake innimellom. Men jeg kommer meg raskere for hver gang, så det er i grunn bare velstand nå.

 

Hvordan har dine to siste uker vært? 

 

___________

#oppdatering

___________

8 kommentarer
    1. Godt å høre at formen er stigende <3 Jeg er selv preget av for mye dårlig form for tiden. Dvs. alt jeg alltid ellers strir med, så ikke noe nytt i det 😉
      Jeg har i alle fall endelig klart å klore meg fast her i bloggverdenen noen dager nå, og planlegger å ikke ha for mange lange avbrudd 🙂
      Ha en flott uke 🙂

    2. Eva: Jeg syns det er veldig hyggelig å se deg på bloggen din igjen- og du har jo kommet veldig sterk tilbake da med utrolig flotte bilder og alt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg