FOTO- EN TUR TIL HAVSYN.

 

Jeg skulle ha en Ulvehund, men har visst endt opp med en Varulv. 

 

I dag tok Petter og jeg en tur opp til Havsyn. Det er en stund siden sist vi var der, og det er lenge siden vi hadde en aleinetur. Det må man ha. Han skulle få bære kløv, så han og Musika fikk en liten tur først, slik at han skulle få tisset ferdig. Når man bærer kløv trener man, da er man ikke på tissetur. 

Selvsagt får han tisse litt når han bærer kløv, men hovedsakelig er han på trening, eller jobb kanskje, og da går man pent på plass og ikke snuser rundt på alt for å tisse overalt. I dag var han veldig flink! Når vi kom opp på Havsyn tok vi av kløven slik at han fikk en liten pause før hjemturen. Viktig. 


1. Lille raptus hunden min. 


2. Never grow up- it’s a trap.


3. Det går unna.


4. En liten galning. 


5. Han rekker mange raptuser på en liten pause. 


6. Pinne er livet.


7. Så fornøyd med funnet sitt.


8. Jeg skulle ha en Ulvehund, men endte visst opp med en Varulv!


9. Eller kanskje en klatremus.

Det var ikke akkurat det flotteste været, men det regnet i alle fall ikke. Og, vi fant ekte vårtegn på turen, nemlig den lille gule, som jeg aldri husker navnet på. Tussilago på svensk. Gidder ikke å google, for jeg glemmer det til neste gang uansett. Vi møtte litt folk på veien også, men ikke oppe på Havsyn. 

Hadde jeg husket fra gang til gang hvor tung denne turen egentlig er hadde jeg sikkert ikke orket å gå dit i dag. Holy crap jeg pustet og peste under hele turen. Jeg kan vel ta det som en grei treningsøkt, kanskje. Uansett var det en fin tur og Petter er godt sliten nå. Fineste lille Varulven min. 

 

Har du vært på tur i dag? 

 

___________________________________________

#foto #hund #ulvehund #vår #varulv #utsikt #havsyn

___________________________________________

19 kommentarer

Siste innlegg