HVERDAG- REGN ELLER EI, VI SKAL I SKOGEN!

 

Det er så typisk når man først har tid til å gå tur i dagslys!

 

Jeg fikk plutselig ikke sove i går likevel, til tross for at jeg var trøtt som fy. Klokken tippet langt over tre i natt, før jeg nærmet meg å sovne. Jeg var rimelig trøtt når jeg sto opp i dag, men det hjalp å se at det var sol ute. Jeg er jo så klar for å gå en tur i skogen med hundene i dag. Helst med kameraet i hendene. 

Men som vanlig tok det ikke lange stunden føre det brått ikke var sol lenger! Det er så typisk når man endelig har tid til å ta en tur i skogen i dagslys, at det skal bli regn! Det regner ikke enda, men den møkkafacebook er jo så “grei” at den forteller deg været. I dag et vær du ikke vil ha! Regn liksom. 


Man blir alltid glad av farger, og av blomster. Tenk da så glad man blir av blomster med flotte farger.

Som sagt regner det ikke enda, så det kan jo hende vi slipper unna. Uansett, regn eller ei, vi skal i skogen! Regner det får kameraet bare bli hjemme. Og det får bare lukte våt hund lang vei når vi kommer hjem igjen. Livet med hund er herlig altså, med eller uten regn. Stinkbomber, eller ei. Neida. Joda, så. 

Det er ikke så veldig lenge siden de var ferdig med frokosten sin, så det må drøye litt til før det blir tur. I mellomtiden skal de få seg et møte med en børste og en kam. Det er ikke  bare jeg som har en bad hair day i dag, for å si det sånn. Musiak er helt klart verst, det lille bustetrollet. Nydelig som få uansett.

 

Er det regn hos deg i dag?

 

______________________

#hverdag #regn #tur #skog

______________________

20 kommentarer

Siste innlegg