HVERDAG- EN ROLIG START PÅ HELGEN.

 

Null stress, bare avslapping. 

 

I kveld har jeg gjort lite. Jeg har ikke rotet så mye i løpet av uken så jeg har ikke trengt å styre så mye rundt etter jeg kom hjem fra jobb. Deilig. Jeg har kun støvsugd og tørker benker og bord. Ja, og skiftet på kattedoen da. Det trengs innimellom. Gulvvasken får vente til i morgen, eller til og med til søndag. 

Jeg har jobbet hele denne uken, noe jeg merker. Jeg skal derfor stresse null i helgen og bare slappe av, forhåpentligvis med en tur i skogen, eller to, med hundene. Jeg skal jobbe nesten hele neste uke også, så greit å ikke slite seg helt ut så jeg ikke begynner neste uke med å være sliten. 


Jeg kjøpte blomster til meg selv her om dagen. Tulipaner så klart. 

Neste helg blir det full rulle med utstilling i Kristiansand, og forhåpentligvis lek og moro med flere hundevenner etter det. Verken Petter, eller Musika skal stilles ut, men vi skal inn å heie på alle andres vi kjenner som stiller ut. Jeg skal inn både lørdag og søndag, hadde jeg tenkt. Jeg får se an formen. 

Nå skal jeg finne frem Netflix på tv og se en serie jeg har sett litt på. Jeg trudde jeg kunne bruke den som sovemedisin for litt siden, men den viste seg jaggu å være litt bra og spennende, så jeg har rett og slett bare måtte følge med. Trur ikke det blir så veldig seint før jeg finner sengen, kjenner jeg. 

 

Har du noen spennende planer for helgen? 

 

______________________________

#hverdag #helg #planer #avslapping

______________________________

18 kommentarer
    1. Så flott bildet! og ja, tulipaner er vakkert!! kos deg i helgen..og kanskje trene litt utstillingstrening! 🙂 og tur i skogen…det går vettu..hihih. Ha en god kveld og helg!

    2. Så fine tulipaner og så har du spennende planer utover uka og til neste helg. Skjønner godt at du venter med den kjedelige gulvvasken. Det kan utsettes ja, he-he! Hvorfor stiller ikke du ut hundene? Uansett du har sikkert fått kost deg med filmen. Her har jeg akkurat kommet hjem etter en fest med teatervenner. Ha ei toppers helg!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 🙂 Nja, frister ikke så mye med utstillingstrening- trur vi bruker all energien i skogen heller jeg, så kan jeg heller streve med det til uken når det er for mørkt til å gå i skogen 😛 he he

    4. Margrethe: Vel, jeg har vært på jobbe hele uken, men jeg har ikke jobbet fulle dager altså- men, det kommer seg 🙂 Forrige uke var jeg jo dårlig hele uken, så jeg syns det er veldig kjekt at jeg orker såpass mye denne uken- derfor skal jeg ta det rolig i helgen så jeg ikke går på en smell neste uke <3

    5. toveview: Takk 🙂 Ja, litt gøye planer må man ha 🙂 Nei, akkurat nå er Petter skamnappet, så han ser jo ikke ut- trenger ingen dommer til å fortelle meg at man må gro mer pels for å kanskje gjøre det bra på utstilling. Det er dyrt nok, og bortkastet penger når man veit man hadde fått “slakt” 😛 ha ha.. Oppdretter til Musika trur jeg har litt andre planer, så hu skal ikke stilles hu heller nå- og jeg syns ikke det er så gøy at jeg gidder ta på meg den jobben selv, jeg kan jo ingenting om å løpe rundt i en ring for å vise hund 😛 ha ha.. Jeg heier heller på alle andre 😛

      Høres ut som en flott dag og kveld for deg 😀 Koselig å treffe igjen folk slik 🙂

    6. Åhhh, slik ja. Jeg forstår meg overhodet ikke på det i alle fall, måtte derfor spørre, he-he. Artig for de andre med heiagjeng da, så det blir gøy. God fornøyelse!

    7. toveview: Nei, jeg skjønner ikke så mye jeg heller 😛 Og når jeg endelig begynte å lære meg hva de ulike fargene på sløyfene betyr, og titlene, så sluttet de med å gi sløyfer og endret navn på titlene- hallo liksom 😛 ha ha.. Ja, koselig å heie 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg